کد خبر : 20763
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
107 views

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مازندران:

خدمت به مردم و روحیه جهادی خصوصیت جبهه انقلاب است

خدمت به مردم و روحیه جهادی خصوصیت جبهه انقلاب است
منصورعلی زارعی رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مازندران گفت:خصوصیت جبهه انقلاب، نیروهای جهادی و خدمت به مردم است و لذا جبهه انقلاب همچنان می‌توانند الگوی مطلوبی برای خدمت به مردم باشند.


به گزارش تیتر شمال؛ منصورعلی زارعی رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهارمین انتخابات ریاست جمهوری در استان مازندران اظهار کرد: انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ شرعی جایگاه بالایی دارد.

وی افزود: مردم از پایه‌های جمهوری اسلامی هستند و تبلور حضور و مشارکت مردم در انقلاب اسلامی در همین انتخابات است.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مازندران، خاطرنشان کرد: بالاترین شخصیت سیاسی در کشور توسط مردم انتخاب می‌شود.

نماینده سابق مردم ساری و میاندورود، ادامه داد: انتخابات در ایران واقعی است و هرگز زمان و تاریخ برگزاری انتخابات حتی یک روز به تعویق نيفتاد.

زارعی عنوان کرد: پس از شهادت آیت الله رئیسی برابر قانون ۵۰ روز فرصت برای برگزاری انتخابات بود که حتی یک روز به تاخیر نیفتاده است.

وی بیان کرد: در استان مازندران نیز پس از پیروزی از انقلاب مشارکت مردم همواره جزو ۵ استان برتر کشور بوده است.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مازندران، گفت: از دو هفته فرصت انتخابات یک هفته گذشته است و فرصت کوتاهی باقیمانده و تمامی نامزدها در استان فعال هستند.

نماینده سابق مردم ساری و میاندورود، گفت: ستادهای خودجوش مردمی دکتر قالیباف به تعداد بالایی شکل گرفته و با اختلاف، تفاوت بسزایی با سایر نامزدها دارد.

زارعی اعلام کرد: در انتخابات‌های گذشته زمان بیشتری برای شناخت نامزدها وجود داشت و سفرهای انتخاباتی کمتری را شاهد بودیم اما در مقابل فعالیت رسانه‌ها و صداوسیما چند برابر شده است.

وی تاکید کرد: دکتر علی نیک‌زاد رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف فردا ساعت ۱۸  در استان مازندران در اجتماع بزرگ حامیان دکتر قالیباف در بوستان ولایت ساری حضور خواهند یافت و سخنرانی خواهند کرد.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مازندران، اعلام کرد: مطالبات مردم مازندران از رئیس جمهور آینده را فردا به اطلاع رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کشور خواهیم رساند.

نماینده ‌سابق مردم ساری و میاندورود، گفت: دولت آقای قالیباف ادامه دهنده مسیر دولت شهید رئیسی خواهد بود.

زارعی با بیان اينکه آقای قالیباف از سن ۱۶ سالگی به عنوان یک بسیجی وارد جهاد شد و با نبوغی که داشت به سرعت مدارج عالی نظامی  را در کمترین زمان طی کرد؛ اشاره کرد: در دفاع مقدس آقای قالیباف یک فرمانده شاخص بودند و پس از دوران جنگ نیز بلافاصله در جبهه سازندگی فعالیت کردند و بعدها در  قرارگاه سپاه چهاردهم، فرماندهی نیروی انتظامی، هوافضا، نیروی هوایی سپاه، شهرداری تهران، نماینده مجلس و رئیس مجلس نیز خوش درخشید و کارنامه موفقی از خود باقی گذاشت.

وی افزود: پیش بینی می‌شود مردم مازندران همچون ادوار گذشته جزو استان‌های برتر کشور در مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باشند.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مازندران، اذعان کرد: خصوصیت جبهه انقلاب، نیروهای جهادی و خدمت به مردم است و لذا جبهه انقلاب همچنان می‌توانند الگوی مطلوبی برای خدمت به مردم باشند.

نماینده سابق مردم ساری و میاندورود، تصریح کرد: الویت اول ما مشارکت مردمی است و اینکه چه کسی بیشترین آرای مردم را کسب کند به برنامه‌های او باز می‌گردد و قطعا جبهه انقلاب بدنبال بالابردن مشارکت مردم است.

زارعی عنوان کرد: مشارکت بالا اقتدار کشور را بدنبال خواهد داشت و صداوسیما و رسانه‌ها در کنار ستادهای انتخاباتی در این مسیر فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در تمامی شهرستان‌های استان تشکیل شده است و دیدار و فعالیت‌های انتخاباتی با شور و برنامه در حال انجام است.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مازندران گفت: امید داریم که مشارکت در این دوره افزایش یابد و پیش‌بینی می‌شود مشارکت همچون ادوار گذشته باشد.

نماینده سابق مردم ساری و میاندورود ادامه داد: هر چه ستادهای مردمی در خصوص نامزدی شکل بگیرد یک حسن است و این روال  و ابتکار در ستاد شهید رئیسی و اکنون در ستاد دکتر قالیباف شکل گرفته است.

زارعی در خصوص امکان ائتلاف نیروهای انقلاب در فرصت باقیمانده گفت: باید خیلی با تدبیر گام برداریم و قطعا زمان این ائتلاف بسیار مهم است و متفاوت است که این اتفاق امروز و یا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات رخ دهد.

وی تصریح کرد: اینکه این اجماع رخ می‌دهد و یا اصلا ممکن نخواهد شد در ادامه و با جمع‌آوری داده‌ها مشخص خواهد شد.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مازندران اعلام کرد: قطعا نگاه جبهه انقلاب مشخص است و رویکرد و راهبرد جبهه انقلاب نیز روشن است و باید برای اجماع کمی صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی بسته به روزهای مانده به انتخابات رقم خواهد خورد.

گفتنی است ۲ میلیون و ۴۸۷هزار و ۲۴۴ نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن و شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح این استان هستند.

مردم روز هشتم تیرماه پای صندوق می روند تا نهمین رئیس جمهور را انتخاب کنند اما در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود، رأی‌گیری مرحله دوم برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم ۱۵ تیرماه انجام می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.