کد خبر : 19921
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۱۸
129 views

استاندار مازندران:

خدمت بی‌منت به مردم ویژگی برجسته سیدالشهدای خدمت بود

خدمت بی‌منت به مردم ویژگی برجسته سیدالشهدای خدمت بود
استاندار مازندران، گفت: همواره تلاش می‌کردند که خدمتی را به مردم برسانند؛ این خدمت، صمیمانه، صادقانه و بی منت بود که در این راه نیز به شهادت رسیدند.


به گزارش تیتر شمال؛ یوسف نوری در حاشیه مراسم سوگواری شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ابعاد شخصیتی ممتاز سیدالشهدای خدمت آیت‌الله  رئیسی، با این مقدمه که شهادت و عروج ملکوتی این عالم والا مقام و همراهان‌شان را به مقام معظم رهبری، مردم و به ویژه مردم شهید پرور و متدین مازندران تسلیت عرض می‌کنم؛ اظهار کرد: اولین و مهم‌ترین بعد شخصیتی آیت‌الله رئیسی، آن بود که شاگرد مکتب آقا امام رضا (ع) بودند و اولین ویژگی شاگرد ائمه اطهار علیه‌السلام بودن، تعبد و تدین است.

وی افزود: ویژگی دیگر ایشان، خدمت به مردم بود، واقعا برای مردم، با مردم و بین مردم کار انجام می‌داد و به همه مردم، دلسوز بود.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: لذا همواره تلاش می‌کردند که خدمتی را به مردم برسانند؛ این خدمت، صمیمانه، صادقانه و بی منت بود که در این راه نیز خدمات خوبی داشتند و در همین مسیر نیز به شهادت رسیدند.

مقام عالی دولت در استان، تاکید کرد: این از آن کارهایی است که ما باید همه آن را الگو و سرمشق خودمان قرار دهیم و در تداوم مسیر خدمت به مردم تلاش کنیم.

نوری، بیان کرد: ویژگی دیگر آیت‌الله رئیسی، ولایت‌پذیری ایشان بود که می‌فرمود « در نظام جمهوری اسلامی ایران یک نفر دستور صادر می‌کند و آن مقام معظم رهبری است که ما باید اجرا کنیم.»

وی ادامه داد: برای ما امتیاز بسیار خوبی بود و در راستای آیه شریفه « يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا أَطيعُوا اللَّهَ وَأَطيعُوا الرَّسولَ وَأُولِي الأَمرِ مِنكُم» گام برداشتد و خدا به ایشان، عزت داد.

استاندار مازندران، استکبارستیزی را از دیگر شاخصه‌های شخصیتی آیت‌الله رئیسی برشمرد و افزود: به ویژه اکنون که در این شرایط، استکبار جهانی توسط رژیم غاصب کودک‌کش صهینیستی در حال جنایت در فلسطین و غزه است، ایشان روحیه بالای دشمن ستیزی و استکبار ستیزی را داشتند.

مقام عالی دولت در استان، با بیان اینکه سیدالشهدای خدمت، با تأسی به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری، پایه و اساس مسیر و راه خدمتگزاری و خدمت در این کشور گذاشتند؛ تصریح کرد: راه خدمت و خدمتگزاری به مردم، ترسیم شده است و این راه هموار شده است و این راه تداوم پیدا می‌کند و خدمتگزاری به مردم، جهادگونه ادامه خواهد داشت.

نوری متذکر شد: آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش، یک بخشی از این مسیر را آمدند و ما می‌بایست ادامه این مسیر را بپیماییم و نفری که تعیین خواهد شد قطعا راه را با قوت بیشتری ادامه خواهد داد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.