کد خبر : 20993
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
106 views

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران:

خسارت‌ کشاورزان سوادکوه در دست بررسی است

خسارت‌ کشاورزان سوادکوه در دست بررسی است
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، با اشاره به ضرورت رسیدگی به مشکلات کشاورزان، گفت: با توجه به خسارت‌های فراوانی که به حوزه کشاورزی وارد شد، نیاز است تا برآورد خسارت‌ها به سرعت انجام تا نسبت به جبران آن اقدام شود.


به گزارش تیتر شمال؛ عبدالرضا دادبود، در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سوادکوه به خبرنگاران گفت: استاندار مازندران در شب حادثه سیل در سوادکوه حضور پیدا کرد و تصمیماتی گرفته شد که جلسه امروز ما برای اجرایی‌شدن تصمیمات استاندار و اتخاذ تصمیمات جدید برگزار شد.

وی افزود: بیشتر راه‌های روستایی و محور اصلی بازگشایی شد و برای بازگشایی محورهای دیگر در جلسه امروز تصمیماتی گرفته شد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: در اختیار قرار گرفتن ماشین‌آلات و ادوات و دستگاه‌های ادارات و نهادها برای مدیریت سیل، همکاری پیمانکاران فعال منطقه برای پاکسازی آورده‌های سیل و تشکیل ستاد بحران جهاد کشاورزی با حضور مدیر کل جهاد استان در اداره جهاد شهرستان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

دادبود، با اشاره به ضرورت رسیدگی به مشکلات کشاورزان، تصریح کرد: با توجه به خسارت‌های فراوانی که به حوزه کشاورزی وارد شد، نیاز است تا برآورد خسارت‌ها به سرعت انجام تا نسبت به جبران آن اقدام شود.

وی خواستار توجه پیشگیرانه ادارات و نهادها به هشدار‌های هواشناسی و نیز اقدامات لازم در برابر احتمال وقوع مجدد سیل شد و افزود: فرم‌های ویژه ادارات و نهادها برای افرادی که منازل با تاسیسات آنان آسیب دید، آماده شد تا برای اقدامات لازم به هیأت دولت داده شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.