کد خبر : 20332
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
107 views

دستور مهم وزیر آموزش وپرورش برای رسیدگی به وضعیت مدارس سوادکوه

دستور مهم وزیر آموزش وپرورش برای رسیدگی به وضعیت مدارس سوادکوه
وزیر آموزش و پرورش گفت: ساخت فوری یک دبیرستان دخترانه در سوادکوه، توجه به مدارس با نیاز ویژه، ایجاد چمن مصنوعی و تجهیزات در برخی مدارس لازم است.


به گزارش تیتر شمال؛ رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در سفر به سوادکوه به عنوان نماینده رئیس جمهور که احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش، مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران ایشان را همراهی میکردند ضمن بازدید از نقاط مختلف شهرستان دستور ساخت یک دبیرستان دخترانه را صادر کرد.

وزیر آموزش و پرورش با توجه به موضوع جذب در آموزش و پرورش تصریح کرد: جذب گسترده داریم و افراد باتوجه به توانایی‌ها جذب آموزش و پرورش خواهند شد و کسانی که در آزمون‌هایی باید شرکت می‌کردند، شرکت نکردند یا احیاناً سابقه حق‌التدریس دارند، قانون‌گذار برای آنها تعیین تکلیف کرده است.

صحرایی با بیان اینکه برای وضعیت آموزشی در سوادکوه دستورات لازم صادر کردیم، عنوان کرد: برای مدارسی که نیاز ویژه دارند دستورات لازم را صادر کردیم، یک دبیرستان دخترانه فوراً باید ساخته شود، بعضی مدارس چمن مصنوعی و بعضی نیازمند تجهیزات هستند که دستورات لازم صادر شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.