کد خبر : 23682
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
94 views

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران:

دستکم ۴۲ هزار درخواست صدور مجوز کسب و کار در مازندران ثبت شد

دستکم ۴۲ هزار درخواست صدور مجوز کسب و کار در مازندران ثبت شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران از ثبت۴۱ هزار و ۶۸۷ درخواست صدور مجوز کسب و کار در ۶ ماهه نخست امسال به صورت الکترونیکی در این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر شمال، سیداسماعیل هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع درخواست صدور مجوز کسب و کار، ۲۶ هزار و ۷۷ درخواست منجر به صدور مجوز کسب و کار در مازندران شد.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از این درخواست‌ها بنا به دلایل مختلف یا رد شده و یا متقاضی آن انصراف داده و بخشی دیگر نیز در مرحله صدور مجوز است. می‌باشد.

وی اظهار کرد: در مقایسه با سایر مشاغل، اصناف با ۱۵ هزار و چهار درخواست بیشترین میزان درخواست صدور مجوز در استان را به خود اختصاص داده است و بخش مشاغل خانگی با بیش از هشت هزار و ۲۱۲ درخواست، بخش کشاورزی با ۶ هزار و ۳۷۹ درخواست در جایگاه بعدی قرار دارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران از وجود بانک اطلاعات کسب و کار در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر تمام مجوزها از طریق درگاه ملی و به صورت برخط و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر می‌شود.

هاشمی افزود: در ۱۲ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۳ در مجموع بیش از ۸۶ هزار و ۴۴ درخواست در درگاه ملی مجوزها ثبت شد که از این تعداد بیش از ۵۱ هزار و ۸۶۸ درخواست منجر به صدور مجوز شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.