کد خبر : 20062
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۷
119 views

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

دستگیری جاعل اسناد رسمی در مازندران

دستگیری جاعل اسناد رسمی در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: غاصب عناوین دولتی، امنیتی و جاعل اسناد رسمی در مازندران دستگیر شد.


به گزارش تیتر شمال؛ عباس پوریانی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: حسب گزارش واصله از منابع موثق مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به‌عنوان کارمند حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، ضمن حضور در ادارات دولتی استان، اقدام به اخاذی از مردم می‌کند، مراتب در دستور کار مرکز حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران با تشریح اقدامات متهم، افزود: مشارالیه در بدو ورود به ادارات دولتی، با ارائه کارت شناسایی جعلی و همراه داشتن تجهیزات نظامی از جمله سلاح کمری، شوکر و دستبند، ضمن تهدید نسبت به اخاذی از مردم و افرادی که دارای پرونده در تشکیلات قضایی بودند، اقدام کرده است.

وی افزود: با رصد دقیق اطلاعاتی مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران، اقدامات قانونی و استعلامات لازم، دستور قضایی جهت برخورد قانونی با نامبرده و شناسایی مرتبطان صادر و متهم و فرد همراه وی در یک عملیات پیچیده و ضربتی در مرکز استان مازندران دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: در بازرسی به‌عمل آمده از متهم، تعداد زیادی کارت شناسایی جعلی با عناوین مختلف مربوط به سازمان‌های امنیتی، انتظامی، قوه قضاییه، نهاد ریاست جمهوری و سایر نهاد‌ها و ارگان‌های مهم کشف و نرم افزار صدور کارت در گوشی نامبرده مشاهده شد؛ ضمناً در بازرسی از منزل نامبرده نیز تعدادی مُهر، کارت خام مربوط به صدور مجوزِ حمل اسپری و شوکر، حکم ماموریت، اقلام دفاع شخصی غیرمجاز، البسه نظامی و بی سیم کشف و ضبط شد.

پوریانی خاطرنشان کرد: متهم با اتهاماتی از جمله جعل عنوان، استفاده از گاز اشک‌آور و شوکر، جعل اسناد دولتی، غصب عنوان و استفاده از اوراق مجعول، پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.