کد خبر : 22275
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۳۵
118 views

رئیس اداره منابع طبیعی آمل خبر داد:

دستگیری ضاربان جنگلبان آملی

دستگیری ضاربان جنگلبان آملی
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل از ضرب و شتم جنگلبان این اداره حین انجام وظیفه توسط اشرار و قاچاقچیان حرفه‌ای خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ علی‌اصغر اسماعیل‌زاده در اظهار کرد: عصر روز گذشته نیروی حفاظتی این اداره حین گشت و سرکشی از جنگل‌های حوزه امام‌زاده عبدالله، سه نفر از قاچاقچیان سابقه‌دار چوب را در حال قطع درختان جنگلی مشاهده و بلافاصله از ادامه اقدام مجرمانه آنان جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: قاچاقچیان چوب با مشاهده مأمور منابع طبیعی مبادرت به توهین، تهدید و حمله بوسیله سلاح سرد (قمه) و ضرب و شتم وی نموده و این جنگلبان را از ناحیه سر و گردن مصدوم کردند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل با بیان اینکه ضاربان شناسایی شدند، ادامه داد: ضاربان از اشرار سابقه‌دار و قاچاقچیان حرفه‌ای چوب با پرونده‌های متعدد قضایی و تخلف از مقررات منابع طبیعی از جمله قطع و حمل سازمان یافته درختان جنگلی بوده و در جریان تیراندازی به منازل مسکونی جنگل‌بانان این شهرستان نیز در مظان اتهام هستند که در این خصوص پرونده در مراجع ذیصلاح اطلاعاتی و قضایی در جریان است.

اسماعیل‌زاده  با اشاره به اینکه پیگیری‌های لازم جهت بازداشت این افراد از سوی دادستانی در حال انجام است، تاکید کرد: اطاله دادرسی در رسیدگی به پرونده‌های جریانی متخلفین از منابع طبیعی باعث جری‌تر شدن متخلفین شده و جرائم و مجازات‌های تعیین شده بویژه در سال‌های اخیر در مقابل درآمد نامشروع مکتسبه از تجاوز به منابع طبیعی، بازدارندگی قابل انتظار را ندارد.

وی در پایان گفت: جنگل‌بان مصدوم بلافاصله به مرکز درمانی منتقل و در حال حاضر شرایط جسمی ایشان مساعد است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.