کد خبر : 9684
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
93 views

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری کلاهبردار ۵ هزار میلیارد ریالی در مازندران

دستگیری کلاهبردار ۵ هزار میلیارد ریالی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری متهم حرفه‌ای که از ۱۴ شهروند مازندرانی، ۵ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.


به گزارش تیترشمال؛ سردار مرتضی میرزایی گفت: پرونده‌ای با شکایت ۱۴ نفر مبنی بر کلاهبرداری با روش دلالی در امور بانکی با شیوه اخذ تسهیلات بانکی کلان از دادسرای شهرستان قائمشهر بدلیل اهمیت و حساسیت پرونده به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مازندران ارجاع شد.

وی افزود: در اظهارات شکات مشخص شد که متهم با ادعای توانایی در اخذ تسهیلات، مالباختگان را فریب داده و اسناد ملکی را از آن‌ها بعنوان ضمانت به نام خویش می‌کرد و قرارداد اجاره به شرط تملیک با مالباختگان امضاء و بدین شیوه با پرداخت مبلغی تحت عنوان وام، عملاً املاک مالباختگان را از تملکشان خارج می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در ادامه رسیدگی به پرونده و با تکمیل ادله و مدارک و مستندات و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی کردند.

میرزایی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کرد، اظهار داشت: این متهم حرفه‌ای مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرد که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.