کد خبر : 22746
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
108 views

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

دفاع مقدس به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز باید برای همیشه زنده بماند

دفاع مقدس به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز باید برای همیشه زنده بماند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دفاع مقدس، این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، باید برای همیشه زنده بماند و هدایت‌بخش نسل‌های بعدی این سرزمین و حتی ملت‌های آزاده منطقه و جهان قرار گیرد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار علی فدوی عصر امروز در مراسم یادواره هزار و ۷۵۵ شهید شهرستان بابل ضمن قدردانی از زحمات کسانی که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته‌اند اظهار کرد: ما برای شهدا به ظاهر مراسم برگزار می‌کنیم اما شهدا هستند که به داد ما می‌رسند و از وجودشان برکت گرفته‌ایم و بهرمند می‌شویم و پشتوانه ما هستند و باعث شده‌اند که در تمام زمینه‌ها توانستیم پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه ارزش‌های معنوی که این یادواره ها در جامعه خواهند داشت بسیار خواهد بود، تصریح کرد: خاصیّت شهادت، خاصیّت فداکاری در راه خدا است که به طور طبیعی ماندنی است؛ واین معنایش آن است که شهدا به طور طبیعی ماندگارند و اقتضای ماندگاری در شهدا هست، ما هم وظیفه داریم باید نام شهدا را زنده بداریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: این یادواره‌ها فرصتی هستند برای یادآوری و بازشناسی حماسه عظیمی که فرزندان برومند این مرز و بوم خلق کرده و قدرت پوشالی سلطه‌گران را با اراده‌ای مستحکم و ایمانی راسخ به شکست کشانده و یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر را ثبت کردند.

فدوی گفت: این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، باید برای همیشه زنده بماند و هدایت‌بخش نسل‌های بعدی این سرزمین و حتی ملت‌های آزاده منطقه و جهان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دشمن بارها گفته است که ابزار جنگ دست ماست و به بهانه بیماری زمانی توانستند غالب شوند در کشورها ودر فضای مجازی شروع به جولان کردند درحالی که هیچگاه فکر نمی‌کردند که جوانان ما به راحتی توانستند به این فضای نیز مسلط شوند واین اشتباه آنان بود در حالی که نمی‌دانستند مردم بصیر این کشور مانند همیشه پای کار هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: باوجود شکست‌شان تسلیم نشدند و همچنان امید دارند که بتوانند جولان بدهند و ما باید آماده باشیم تا بتوانیم ریشه‌شان را خشک کنیم.

فدوی با اشاره به اینکه این شهرستان بابل از جمله شهرستان‌های پیشرو در فرهنگ ایثار و شهادت است بیان کرد: این شهرستان در تمام زمان‌ها از خود بصیرت زیادی نشان داده است.

 وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را مهم‌ترین راهکار در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: شهدا سند واقعی تاریخ پرافتخار ما هستند، باید همواره بکوشیم تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی بداریم چرا که زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دفاع از تاریخ، حیثیت، عزت و هویت ما است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید زنده است و اثر وجودی دارد که باید آن را قدر دانست زیرا در جهان دیگر شافی خواهند بود پس برای احترام به مادران این شهدا در راه آنان حرکت کرد و خدا را شکر که این منطقه در جبهه حق علیه باطل بیشترین شهید را تقدیم انقلاب نموده است و خیر و برکات در آن برقرار است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.