کد خبر : 19941
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
122 views

دبیرکل هلال‌ احمر جمهوری اسلامی ایران:

دفاع مقدس نماد اقتدار ایران اسلامی است

دفاع مقدس نماد اقتدار ایران اسلامی است
دبیرکل هلال‌ احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: دفاع مقدس نماد اقتدار ایران اسلامی است و دشمنان هنوز هم از پنجره دفاع مقدس به ما نگاه می‌کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ یعقوب سلیمانی ظهر امروز در اولین یادواره ۲۹۶ شهید امدادگر استان مازندران با تجلیل از مقام شهدای امدادگر در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از قله‌های رفیع تاریخ انقلاب اسلامی است که در حقیقت تفسیر زمینی آیه‌های آسمانی قرآن بود.

دبیرکل هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دفاع مقدس نماد اقتدار ایران اسلامی است و دشمنان هنوز هم از پنجره دفاع مقدس به ما نگاه می‌کنند.

سلیمانی تصریح کرد: در دنیایی با این همه جنایت و نقض قوانین بین‌المللی، اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهداست.

دبیرکل هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و نام آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی و شهدای سانحه بالگرد گفت: ۶۵ تیم واکنش سریع امداد و نجات هلال احمر در جریان جستجو بالگرد رئیس جمهور پای کار بودند.

سلیمانی گفت: رویکرد ولایی بودن، مردمی بودن و خلوص نیت و صداقت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور شهید، همه ملت را بیش از پیش داغدار کرد.

دبیرکل هلال‌احمرجمهوری اسلامی ایران با اظهار اینکه روحیه استکبارستیزی رئیس جمهور شهید از دیگر ویژگی‌های ایشان بود، ادامه داد: دغدغه‌های خدمت رئیس جمهور شهید سبب شد تا انقلاب پویا و زنده‌تر جلوه داده شود.

دبیرکل هلال‌احمر با تاکید بر این که یادواره شهدا یعنی اینکه راه شهدا را باید ادامه بدهیم، تصریح کرد: رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، چکیده مجاهدت و ایثار شهدا بود.

یعقوب سلیمانی گفت: هلال‌احمر با تمام و ظرفیت و با توجه به عشق و علاقه ملت به آیت‌الله رئیسی، از نخستین دقیقه دریافت گزارش حادثه پای کار بود و از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.