کد خبر : 20335
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
106 views

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:

دولت سیزدهم ۳۱ هزار کلاس درس در کشور ساخت

دولت سیزدهم ۳۱ هزار کلاس درس در کشور ساخت
رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۳۱ هزار کلاس درس در کشور ساخته شد و به آموزش و پرورش تحویل داده شد.


به گزارش تیتر شمال؛ حمیدرضا خان‌محمدی که رئیس جمهور را در دور دوم سفر استانی به مازندران همراهی می‌کند روز پنجشنبه بهمراه مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس مازندران در حاشیه بازدید از مدارس سوادکوه افزود: این تعداد کلاس درس در قالب ۶ هزار ۹۰۰ طرح اجرا شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر هشت هزار و ۳۰۰ طرح فضای آموزشی در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها برحسب نیاز و سرانه فضای آموزشی مناطق ساخته می‌شود و نیمی از این طرح ها با مشارکت خیران مدرسه ساز با اهدای زمین و هزینه ساخت در حال اجرا است.

خان محمدی چالش اصلی مدارس مازندران را سرانه مناطق شهری عنوان کرد و افزود: در مورد بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی در مناطق روستایی نیز مشکلاتی وجود دارد.

وی رهاورد سفر دوم رئیس جمهور به مازندران را جهش هشت برابری اعتبارات و مصوبات در حوزه آموزش و پرورش برشمرد و با بیان اینکه این مهم دو ساله پیش‌بینی شده و اعتبارات در ۲ سال تخصیص می‌یابد، خاطرنشان کرد: این اعتبارات و مصوبات در حوزه‌های آموزشی، ورزش دانش‌آموزی، پرورشی و توجه به اردوگاه‌ها، کودکان استثنایی و اوتیسیم، فرهنگی و اجتماعی با رقم بیشتر از ۱۶ هزار میلیارد ریال است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.