کد خبر : 21733
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
133 views

در تماس تلفنی با مسئولین وزارت راه و در راستای حفظ حقوق عامه؛

رئیس کل دادگستری مازندران پیگیر حل مشکلات ۳ جاده مهم استان شد

رئیس کل دادگستری مازندران پیگیر حل مشکلات ۳ جاده مهم استان شد
رئیس کل دادگستری مازندران در راستای حفظ حقوق عامه پیگیر حل مشکلات سه جاده مهم استان شد.


به گزارش تیتر شمال؛ عباس پوریانی در بازدیدهایی که با همراهی مسئولان قضایی استان از این مناطق داشت پای صحبت مردم و اهالی منطقه نشست و ضمن استماع سخنان متولیان امر، مشکلات مبتلابه را در این راستا جویا شد.

وی افزود: در راستای حفظ حقوق عامه و با هدف توسعه و پیشرفت استان، به موضوع حل مشکلات سه جاده مهم استان در مناطق مرزن‌آباد، زیرگذر جاده نواب و سه راه جویبار ساری شهرستان چالوس ورود کرد و طی تماس تلفنی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی پیگیر رفع معضلات جاده‌ای این سه منطقه شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خرابی و ضعف سازه‌ها در جاده‌ها را از مهم‌ترین دلایل به وجود آمدن تصادفات رانندگی عنوان کرد و گفت: برای بهبود و رفع این خرابی‌ها، دستگاه‌های مرتبط با حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند با بررسی و ارزیابی دوره‌ای جاده‌ها، نقاط ضعف و خرابی آن‌ها را شناسایی کرده و پروژه‌های تعمیر و بهسازی را طراحی و اجرا کنند.
پوریانی با بیان اینکه بسیاری از جاده‌های استان مازندران از نظر کیفیت روکش آسفالت و برخی معضلات دیگر در وضعیت بسیار نامناسبی بوده و این مشکلات منجر به وقوع حوادث متعدد می‌شوند، تصریح کرد: همکاری میان دستگاه‌های مربوطه و سایر ارگان‌ها می‌تواند منجر به بهبود و افزایش ایمنی راه‌ها شده و کمک کند تا میزان تصادفات رانندگی در جاده‌ها کاهش یابد.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان برای حفظ امنیت و سلامت مردم و در راستای حفظ حقوق شهروندی به این مساله ورود و پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکل انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.