کد خبر : 22683
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
109 views

معاون فرهنگی انصارالله یمن:

راهکار جلوگیری از اتفاقات فلسطین اهمیت و تقویت به اتحاد میان امت‌های اسلامی است

راهکار جلوگیری از اتفاقات فلسطین اهمیت و تقویت به اتحاد میان امت‌های اسلامی است
معاون فرهنگی انصارالله یمن گفت:ما باید برای جلوگیری از اتفاقات و اقدامات وحشیانه امریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین، بیدار و متحد باشیم و امروز باید به قدرت روابط و افزایش اتحادمان اهمیت دهیم.


به گزارش تیتر شمال؛ در آستانه دومین کنگره ملی شهدای مازندران همایش تمدنی «از طبرستان تا یمن، هم‌قدم تا مسجد الاقصی» با هدف برسی پیوندهای فرهنگی و تاریخی دو کشور ایران و یمن، با حضور معاون فرهنگی انصارالله یمن، معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران، فرمانده سپاه کربلا، فرمانده سپاه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان آمل، در سالن همایش‌های اریکه آریایی شهرستان آمل برگزار شد.

عبدالسلام المتمایز ظهر امروز در همایش تمدنی «از طبرستان تا یمن، همقدم تا مسجد الاقصی» در شهرستان آمل با تشکر از دعوت وی و همراهاش برای حضور در این همایش، اظهار کرد: من امروز به نمایندگی از سفیر یمن در خدمت شما هستم تا پیام کشورم را به شما منتقل کنم.

وی افزود: از همه حاضرین تشکر می‌کنم و سلام ویژه مردم یمن را تقدیم  رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران عرضه می‌دارم.

معاون فرهنگی انصارالله یمن خاطرنشان کرد: این همایش در یک مرحله بسیار حساسی برگزار شده و یک اتفاق تاریخی بسیار مهمی برای حکومت اسلامی هست که باید همه ما در مورد اتفاقاتی که در منطقه رخ می‌دهد با هم متحد باشیم؛ چرا که حکومت اسلامی در یک مرحله حساسی قرار داریم.

المتمایز، ادامه داد: حکومت نیاز به وحدت اسلامی بزرگی برای مواجهه با شیطان بزرگ امریکا و مقابله با رژیم صهیونیستی دارد و این جنایتکاران هستند که امروز وحشی‌ترین اتفاقات و جنایات ضد بشری را در فلسطین مرتکب می‌شوند که این جنایت‌ها امروز ادامه دارد.

وی تاکید کرد: این جنایت‌های بزرگ که بر علیه امت اسلامی و فلسطین در حال اتفاق است، کشور یمن از همه مسلمانان  برای اتحاد  و دفاع از خود و رفع این اتفاقات دعوت می‌کند.

معاون فرهنگی انصارالله یمن اعلام کرد: از اینجا اهمیت این همایش به وجود می‌آید که ما باید برای جلوگیری از این اتفاقات و اقدامات وحشیانه در فلسطین بیدار و متحد باشیم و امروز باید به قدرت روابط و افزایش اتحادمان اهمیت دهیم.

المتمایز، تصریح کرد: در این مرحله که همه کشورها و گروه‌ها در خصوص ائتلاف‌ها در حال اظهارنظر و موضع‌گیری هستند، ما نیز نیاز به ائتلاف و اتحاد داریم.

وی عنوان کرد: ملت بزرگ یمن امروز با اتکا بر خدا و بهره‌گیری از همه امکانات و سیاست، برای نصرت غزه و فلسطین بلند شده‌اند و برای مقدسات دین اسلامی بپا خواسته‌اند  و امروز همه ملت‌های جهان به نهضت یمنی‌ها، واقف هستند.

معاون فرهنگی انصارالله یمن گفت: از جمله حملاتی که در دریای سرخ و اقیانوس هند اتفاق افتاده است با عملیات موشکی و پهبادی، پاسخ داده شده است که قلب رژیم صهیونیستی هدف قرار داده شده است.

المتمایز، ادامه داد: به شما بشارت می‌دهیم که روزهای آینده قطعاً خبر خوبی و مسرت‌بخشی از عملیات رزمندگان مقاومت یمنی، دریافت خواهید کرد.

وی اذعان کرد: عملیات یمن در معبر طوفان‌ الاقصی با همراه عملیات محور مقاومت به رهبریت کشورهای ایران، لبنان، عراق، فلسطین و سوریه است.

معاون فرهنگی انصارالله یمن اشاره کرد: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن تروریستی اسماعیل هنیه در ایران و فواد شکری در لبنان نشان می‌دهد که او در حال اقدامات تروریستی و جنایتکارانه در منطقه است.

المتمایز، اعلام کرد: در این برهه کارهای زیادی وجود دارد که ما باید انجام دهیم که از جمله ایجاد پل‌های ارتباطی سیاسی و فرهنگی و غیره، میان ملت یمن با ملت ایران است که باید این روابط تقویت شود.

وی افزود: برای ما افتخاری است که در استان شهدا و استان تاریخ‌ساز مازندران حاضر شده‌ایم و ما از سرزمین امام هادی (ع) به سرزمین امام رضا(ع) و جمهوری اسلامی ایران آمده‌ایم تا در اینجا با هم دیدار داشته باشیم تا در زمره راه شهدا قرار بگیریم.

معاون فرهنگی انصارالله یمن متذکر شد: بر همه اقدامات سیاسیون ایران تاکید می‌کنیم که راه مقاومت و ایستادگی است و از دعوت شما برای حضور در این همایش تشکر می‌کنیم.

المتمایز یادآور شد: خطری که امروز ملت‌های اسلامی با آن مواجه هستیم حضور استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است و جبهه نفاق و کفر در حال اتحاد و همکاری هستند که اخلاق و انسانیت را مورد هدف قرار داده‌اند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.