کد خبر : 20153
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
150 views

استاندار مازندران:

ساخت بیمارستان رامسر ویژه پیگیری می‌شود

ساخت بیمارستان رامسر ویژه پیگیری می‌شود
استاندار مازندران گفت: در طرح جامع زیرساخت‌های آموزش پزشکی استان مصوبه ساخت بیمارستان رامسر به صورت جدی بررسی و پیگیری می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ یوسف نوری ظهر امروز در دومین روز از سفر به غرب مازندران در حاشیه بازدید از بیمارستان رامسر با بیان این که مدت زمان زیادی از تصویب ساخت بیمارستان جایگزین رامسر گذشته است، افزود: در همین راستا مقرر شد که طرح جامع زیرساخت‌های آموزش پزشکی و بخش درمانی مازندران با حضور تمامی بیمارستان‌ها و مراکز جامع سلامت و دیگر نهادهای وابسته و نمایندگان وزارت بهداشت برگزار و طرحی یکپارچه تدوین شود، در همین طرح مصوبه ساخت بیمارستان رامسر نیز به صورت جدی بررسی و پیگیری می‌شود.

استاندار مازندران، بیمارستان رامسر را به لحاظ شکل ظاهری با معماری زیبا و چشم‌نواز توصیف و اضافه کرد: معتقدم چنانچه این بیمارستان هم امکان مقاوم‌سازی داشته باشد ظرفیت مناسبی برای خدمات‌دهی به بیماران محسوب می‌شود، ضمن اینکه در طرح جامع باید دلایل عدم اجرای مصوبه نیز بررسی شود.

وی بیان کرد: همچنین رایزنی‌هایی با معاون وزیر کشور انجام شد تا به صورت حضوری از این بیمارستان بازدید کنند تا موانع احداث بیمارستان را از نزدیک بررسی کنند.

فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در شهرستان رامسر در نشست با رئیس دانشکده پردیس رامسر، مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئولین بیمارستان امام سجاد رامسر ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت این شهرستان، روند اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های در دست اقدام در حوزه آموزشی، درمانی و بهداشتی را مورد بررسی قرار داد و بر پیگیری جدی و تسریع در به ثمر رسیدن این اقدامات تاکید کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.