کد خبر : 19925
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
124 views

استاندار مازندران:

ساخت پل سدگلورد تا پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد

ساخت پل سدگلورد تا پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد
استاندار ماندران با اشاره به هزینه ۷۰۰ میلیارد تومانی دولت سیزدهم در پروژه سد گلورد، گفت: شرکت پیمانکار پروژه، قول داده است تا کار اتمام احداث پل تا پایان شهریورماه امسال به انجام برسد.


به گزارش تیتر شمال؛ یوسف نوری بعد از ظهر امروز در  حاشیه بازدید از پل قوسی سد گلورد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سد، ۱۱۵ میلیون مترمکعب گنجایش آبگیری دارد که در دو حوزه مهم آب شرب و آب کشاورزی اراضی پایین دست سد، کاملا تامین خواهد کرد.

وی افزود: علاوه بر این، سد گلورد موجب خواهد شد تا ما مانعی را در مقابل سیلاب‌ها ایجاد کرده باشیم، سیلابی که در دهه هفتاد در این منطقه اتفاق افتاد که خسارت‌های سنگینی را به بار آورده بود.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: سد گلورد از جمله سدهای خوب استان مازندران است که چند عملیات باقیمانده برای بهره‌برداری از آن وجود دارد که تامین مالی آن صورت گرفته است.

مقام عالی دولت در استان، تصریح کرد: در کل، از مجموع یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی این پروژه، ۷۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای اجرای این پروژه هزینه شده است که با سرعت خوبی نیز این پروژه، پیشرفت داشته است.

نوری، اعلام کرد: ما پلی را برای ارتباط روستاها به شهر در کنار این پروژه داریم که در حال انجام است که شرکت پیمانکار این پل، قول داده است تا کار اتمام احداث آن تا شهریورماه امسال به انجام برسد.

وی با بیان اینکه این پل خاص با طول ۲۸۱ متر در عرض ۱۲ متر در حال احداث است؛ گفت: البته بخشی از پروژه نیز جاده دسترسی است که موردی هم با میراث فرهنگی داریم که باید مرتفع شود.

استاندار مازندران، تاکید کرد: اسکله رو-رو ریلی بندر امیرآباد از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه کاره مصوبه سفر رئیس جمهور در شرق مازندران است که توسط وزیر تامین مالی شده است که در صدد انجام این پروژه برای سیاست‌های اقتصاد دریامحور هستیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.