کد خبر : 3846
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
116 views

شریعتی: تابوی سرمایه گذاری‌های صنعتی در مازندران شکست

شریعتی: تابوی سرمایه گذاری‌های صنعتی در مازندران شکست

شریعتی، نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس با اشاره به شکسته شدن تابوی سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در مازندران، خواستار تسریع در ساخت پتروشیمی و شهرک صنعتی شرق استان شد. به گزارش تیتر شمال؛ غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تابوی سرمایه گذاری های صنعتی با مصوبه ساخت پتروشیمی امیرآباد در

شریعتی، نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس با اشاره به شکسته شدن تابوی سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در مازندران، خواستار تسریع در ساخت پتروشیمی و شهرک صنعتی شرق استان شد.


به گزارش تیتر شمال؛ غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تابوی سرمایه گذاری های صنعتی با مصوبه ساخت پتروشیمی امیرآباد در استان شکسته است، افزود: این مصوبه قانونی طبق سند بالادستی محقق و عملیاتی شده است.

وی با اظهار اینکه متاسفانه برخی از دستگاه های دولتی تصور می کنند این پتروشیمی متعلق به یک شخص سرمایه گذار است، افزود: این درحالی که پتروشیمی امیرآباد مطالبه مردم استان به ویژه شرق مازندران است.

وی گفت: سرمایه گذاری متعهد شده تا قیدوبندهای ایجاد شده را عملیاتی و رفع کند و پتروشیمی کشور نیز تمامی ضوابط و ضمانت های لازم را برای ساخت پتروشیمی امیرآباد پذیرا است.

شریعتی با عنوان اینکه در زمینه لایسنسورها با تحریم روبرو هستیم، گفت: از مسئولان تقاضا داریم که مسئولان استانی و استانداری برای رفع مشکلات فراروی پروژه پتروشیمی تلاش کنند.

این نماینده مجلس گفت: با ساخت پتروشیمی مازندران برای چهار هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود و بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی در آن صورت می گیرد.

شریعتی با اشاره به اینکه مازندران در حال تبدیل شدن به قطب صنعتی است خواستار تسریع در ساخت و تکمیل شدن پروژه شهرک صنعتی شهید سلیمانی در منطقه شد.

۲ بهمن ۱۴۰۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.