کد خبر : 4162
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
79 views

شهردار ساری پس از ۶ هفته در محل کار خود حضور یافت

شهردار ساری پس از ۶ هفته در محل کار خود حضور یافت

شهردار ساری که به دلیل عارضه قلبی حدود ۶ هفته در محل کار حضور نداشت و دوره درمان را می‌گذراند ، امروز شنبه در محل کار خود حاضر شد. به گزارش تیتر شمال؛ به نقل از خبرگزاری ایرنا، جواد طالبی پس از گذراندن دوره درمان بیماری قلبی و انجام جراحی قلب باز امروز به شهرداری

شهردار ساری که به دلیل عارضه قلبی حدود ۶ هفته در محل کار حضور نداشت و دوره درمان را می‌گذراند ، امروز شنبه در محل کار خود حاضر شد.


به گزارش تیتر شمال؛ به نقل از خبرگزاری ایرنا، جواد طالبی پس از گذراندن دوره درمان بیماری قلبی و انجام جراحی قلب باز امروز به شهرداری مرکز استان رفت و فعالیت حضوری خود در این مجموعه را از سر گرفته است.

واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری نیز پس از پیگیری‌ ایرنا بابت درستی خبر بازگشت طالبی به شهرداری این خبر را تایید کرد.

شهردار ساری پنجم دی امسال به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شفا بستری شد و پس از آن نیز به تشخیص پزشکان برای انجام جراحی قلب باز دوره درمان او برای مدتی تقریبا طولانی ادامه یافت و اکنون پس از ۴۱ روز به محل کار خود بازگشت.

عارضه قلبی شهردار سبب شد که طی هفته‌های اخیر بارها بحث احتمال کنار گذاشته شدن طالبی از شهرداری به دلیل شرایط جسمی در شورای شهر ساری و برخی محافل غیر رسمی دیگر مطرح شود. یک روز پس از بستری شدن طالبی در بیمارستان، جلسه شورای شهر ساری برگزار شد که به طور تقریبا کامل تحت تاثیر موضوع بیماری شهردار قرار گرفته بود. تعدادی از اعضای شورای ششم شهر ساری در هفدهمین جلسه این شورا زمزمه‌های حتمال لزوم کناره‌گیری اجباری جواد طالبی را مطرح کرده بودند.

شهردار ساری چند روز بعد کیا علیزاده معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری را تا زمان پایان دوره درمان به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود در شهرداری معرفی کرد که روز ۱۳ دی اعضای شورای شهر ساری با گزینه پیشنهادی شهردار ساری برای به عهده گرفتن مسئولیت شهرداری تا زمان بهبود حال جسمی شهردار موافقت کردند.

اما طالبی روز هفتم دی در ویدئویی که توسط واحد روابط عمومی شهرداری ساری تهیه شده بود از روی تخت بیمارستان خطاب به شهروندان اعلام کرد که پس از دوره کوتاه درمان به شهرداری برمی‌گردد و همه امور اجرایی و اداری شهرداری نیز با حضور معاونان او و مدیران شهرداری و تحت نظارت خودش بدون هیچ اشکالی در حال انجام است.

طالبی ۱۹ اردیبهشت امسال از سوی استاندار سابق مازندران به عنوان سرپرست شهرداری ساری منصوب شد و ۲۰ خرداد حکم شهرداری خود را از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور سابق دریافت کرد. با روی کار آمدن شورای ششم در ۱۴ مرداد طالبی از این مسئولیت کنار گذاشته شد و محمدحسین قبادی با رأی اعضای شورای شهر سرپرستی شهرداری ساری را به عهده گرفت ، اما سه روز بعد اعضای شورای شهر ساری قبادی را برکنار کردند و بار دیگر سرپرستی شهرداری ساری به جواد طالبی سپرده شد تا این که ۱۱ شهریور احمد وحیدی وزیر کشور با صدور حکمی طالبی را برای دومین بار به عنوان شهردار ساری منصوب کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.