کد خبر : 20976
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
107 views

مدیرکل بازرسی مازندران:

شهردار و مدیران جوان شهرداری فعل « ما می‌توانیم» را صرف کردند

شهردار و مدیران جوان شهرداری فعل « ما می‌توانیم» را صرف کردند
مدیرکل بازرسی مازندران گفت: شهردار و مدیران جوان شهرداری ساری نشان دادند که می‌توانند با امید و پشتکار راه خدمات‌رسانی به شهروندان را ادامه دهند.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدحسین قبادی صبح امروز دوشنبه به همراه معاونین و شهرداران مناطق با علی گرمه‌ای مدیرکل بازرسی مازندران دیدار و گفتگو کرد.

پروژه تقاطع غیر هم‌سطح سه‌راه جویبار، پروژه زیرگذر سه‌راه جویبار، پروژه نیروگاه زباله‌سوز، سکوی موقت زباله، معضل سگ‌های بلا صاحب، روشنایی پارک‌ها و معابر شهری، قوانین ماده ۱۰۰ و آیین‌نامه شهرسازی، مشکل نیروی مازاد شهرداری، حمل زباله به استان هم‌جوار، معضل سد معبر به‌ویژه در هسته مرکزی شهر و ترافیک شهری ازجمله موضوعاتی بود که شهردار ساری و معاونان شهردار در این نشست مطرح و پیرامون آن‌ها گفتگو و تبادل‌نظر کردند.

مدیرکل بازرسی مازندران در این دیدار با بیان اینکه نظارت بر اجرای صحیح قانون و مقررات از وظایف مهم این نهاد قضایی است، گفت: رویکرد سازمان بازرسی حمایت از مدیران و نظارت دقیق بر فعالیت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.

علی گرمه‌ای افزود: تیم مدیریت شهری با توانمندی‌های خوبی که دارد، بیش از گذشته اجرای صحیح قانون را مبنای فعالیت‌های خود قرار داده و همان‌طور که می‌داند، فراتر از قانون نیز اقدامی صورت ندهد.

مدیرکل بازرسی مازندران همچنین با اشاره به اهمیت جدیت و پیگیری در امورات، اظهار داشت: شهردار و مدیران جوان شهرداری ساری با اراده‌ای که دارند، نشان دادند که می‌توانند با امید و پشتکار راه خدمات‌رسانی به شهروندان را ادامه دهند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.