کد خبر : 20961
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
109 views

معاون خدمات شهری شهرداری ساری:

شهر ساری برای سوگواری سرور و سالار شهیدان آماده می‌شود

شهر ساری برای سوگواری سرور و سالار شهیدان آماده می‌شود
در آستانه ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فضاسازی و سیاه‌پوش کردن میادین و معابر شهر با همکاری مناطق چهارگانه انجام می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ در آستانه ماه محرم و صفر و ارج نهادن به مقام والای سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت هر چه بهتر ماه محرم و الگوسازی مکتب عاشورایی، جلسه ستاد محرم صبح امروز یک‌شنبه با حضور زمان اصغری معاون توسعه و مدیریت منابع، مرتضی عطایی معاون خدمات شهری، مصطفی احمدی فولادی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی مناطق، عباس رئیسی، مرتضی بربسته و میثم فرخی شهرداران مناطق، احسان مرادی فر رئیس سازمان فرهنگی و حسن ثنایی معاون خدمات شهری منطقه دو در سالن جلسات شهرداری ساری برگزار شد.

مرتضی عطایی معاون خدمات شهری شهرداری ساری در این جلسه با تأکید بر فضاسازی و اکران طرح‌های فرهنگی و تبلیغات محیطی و سیاه‌پوش کردن سطح شهر در ایام محرم از شهرداران مناطق و مدیران مربوطه خواست تا سیمای شهری را برای استقبال باشکوه از ماه محرم آماده کنند.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا فضاسازی و اجرای طرح‌های فرهنگی، نصب نمادهای نوری و نمادهای متناسب با ایام محرم در میادین و معابر شهری با همکاری شهرداری‌های مناطق مربوطه صورت گیرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.