کد خبر : 19955
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
134 views

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا مازندران:

شهیدانه زیستن حسن‌عاقبت را برای عزیز ملت رقم زد

شهیدانه زیستن حسن‌عاقبت را برای عزیز ملت رقم زد
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: شهیدانه زیستن سرانجام حسن‌عاقبت را برای شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش رقم زد.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام یدالله غلامی پنج‌شنبه‌ در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و شهدای خادمان ملت در حسینیه سپاه شهرستان بابل با بیان اینکه «شهیدانه زیستن»، سرانجام حسن‌عاقبت را برای شهید آیت‌الله رئیسی رقم زد اظهار کرد: حیاتی سرشار از خدمت خستگی‌ناپذیر به مردم، تواضع و ساده‌زیستی، دفاع صریح از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم مظلوم منطقه و در یک کلام «شهیدانه زیستن»، سرانجام حسن‌عاقبت را برای شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش رقم زد.

وی ادامه داد: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین ویژگی خادم جمهور در تمام این ادوار بوده است.

غلامی تصریح کرد: ارتقاء مسئولیت‌های رسمی، هیچ گاه باعث دگرگونی روحیات این روحانی خدمتگزار نشده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه ارادت قلبی شهید رئیسی به امام چنان بود که در مهم‌ترین سال‌های مسئولیت در قوه قضاییه و ریاست جمهوری نیز آن را فراموش نکرده است یادآور شد: آیت‌الله رئیسی در تمامی مسئولیت‌های خود عاشقانه کوشید و در خدمت به نظام مقدس اسلامی، فداکارانه انجام وظیفه کرد و بی‌تردید نام او در تاریخ پرافتخار ملت ایران جاودانه خواهد ماند.

غلامی بیان کرد: نقش آفرینی‌های الهام‌بخش، حماسی و درس‌آموز «سیدالشهدای خدمت» در ایفای مسئولیت‌های خطیر و حساس در نظام اسلامی به ویژه طی دوره سه ساله ریاست جمهوری، به مثابه یک مکتب و الگوی مطلوب باید همواره زنده بماند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به دستاوردهای مهمی که این دولت به دست آورده است اشاره کرد وافزود: جز شهادت کسی نمی‌توانست بازگوکننده مظلومیت این خادم ملت باشد کسی که مظلومانه در برابر تمام ناملایمات ایستادگی کرد و با آن که خزانه خالی را از دولت قبلی تحویل گرفت اما برای حفظ نظام سکوت کرد و با استقامت توانست کشور را از این بحران نجات دهد.
غلامی ادامه داد: شهید رئیسی کار را برای روسای دیگر جمهور در ادوار آینده سخت نموده است زیرا تا چندسال آینده تمام دولت‌ها با دولت او مقیاس قرار می‌گیرد و همین نشان از ابدیت این رئیس جمهور است.

وی در پایان سخنانش خطاب به کسانی که سواد شهید رئیسی را به سخره می‌گرفتند گفت: عده‌ای باید بدانند که هیچگاه بدون مدرک بالای اجتهاد و سواد بالای قضایی کسی نمی‌تواند رئیس قوه قضاییه شود و کشور را از بحران‌های ایجاد شده نجات دهد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.