کد خبر : 22225
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۳۲
120 views

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

ضرب‌الأجل برای تکمیل پروژه فاضلاب شهری جویبار

ضرب‌الأجل برای تکمیل پروژه فاضلاب شهری جویبار
رئیس کل دادگستری مازندران با تعیین ضرب‌الأجل یک ماهه، دستور داد اقدامات لازم درباره تکمیل پروژه فاضلاب شهری جویبار انجام شود.


به گزارش تیتر شمال؛ عباس پوریانی در بازدید از محل اجرای پروژه فاضلاب شهری جویبار، اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر عدم تکمیل پروژه آب و فاضلاب در یکی از خیابان‌های مهم و منتهی به مرکز شهر شهرستان جویبار، مساله از باب پیگیری حقوق عامه در دستور کار دستگاه قضایی مازندران قرار گرفت.
رئيس کل دادگستری مازندران افزود: متاسفانه علیرغم گذشت بیش از ۶ ماه از تکمیل طرح، به دلیل اختلاف بین شهرداری و شرکت آب و فاضلاب استان در رابطه با آسفالت این خیابان، عابرین و وسایل نقلیه با مشکلات متعددی روبرو بوده و عدم اجرای کامل پروژه آسفالت، بروز خسارت به وسایل نقلیه و ضرر و زیان به مردم را موجب شده است.
پوریانی با اشاره به نارضایتی‌های مردمی و ارسال گزارش‌های متعدد به دستگاه قضایی در رابطه با مشکل عدم تکمیل پروژه فاضلاب شهری جویبار، تاکید کرد: طی گفتگو با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، مقرر شد طی مدت یک ماه از تاریخ هفتم شهریورماه، نسبت به اجرای کامل پروژه آسفالت این خیابان ۱۲۰۰ متری اقدام شود.
رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: مقرره فوق در حکم دستور قضایی و یک تکلیف لازم‌ الاجراست و قطعاً پس از پایان مهلت تعیین شده، محل اجرای پروژه، مورد بازدید و بررسی قرار خواهد گرفت.
پوریانی همچنین در جریان سفر به جویبار از شرکت آرد نمونه این شهرستان نیز بازدید کرد.
رئیس کل دادگستری مازندران در این بازدید با بیان اینکه مانع و مساله خاصی در خصوص تامین و تولید آرد در جویبار وجود ندارد، افزود: مشکل اصلی مربوط به حمل و نقل و توزیع آردهای تولیدی بوده که در این راستا مقرر شد ضمن انجام بررسی‌های لازم و رفع مسائل مرتبط با امر توزیع، اقدامات مقتضی در خصوص حل مشکلات حقوقی این واحد تولیدی صورت گیرد.
انتهای خبر/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.