کد خبر : 20209
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
114 views

شهردار ساری تاکید کرد:

ضرورت اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در شهرداری ساری

ضرورت اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در شهرداری ساری
شهردار ساری بر ضرورت اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در شهرداری این شهر تأکید کرد و گفت: اجرای این طرح باعث ایجاد امید و افزایش راندمان کارکنان شهرداری می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدحسین قبادی شهردار ساری صبح پنج‌شنبه در نشست با علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران که با حضور حامد رضوانی معاون روابط کار اداره کل تعاون، مجید مزنگی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری، زمان اصغری معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری برگزار شد به اهمیت طرح طبقه‌بندی مشاغل اشاره کرد و گفت: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، راندمان و انگیزه کارکنان افزایش را می‌دهد.

وی افزود: در تعیین گروه کارکنان، ضوابط مندرج در آئین‌نامه اجرایی طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل و دستورالعمل نحوه احتساب تجربه و سایر ضوابط اعلام‌شده در شهرداری ساری باید بیشتر موردتوجه قرار بگیرد و ساماندهی این مهم در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار ساری در پایان ضمن بیان آخرین وضعیت نیروی انسانی از رسمی، قراردادی و شرکتی میزان هزینه ماهانه شهرداری اعم از حقوق کارکنان، نیروگاه زباله‌سوز و هزینه‌های پرداختی به تأمین اجتماعی را تشریح کرد.

 در ادامه مدیرکل کار، رفاه و امور اجتماعی استان مازندران و معاونان این اداره راهکارهای لازم برای اجرای این طرح را ارائه کردند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.