کد خبر : 21860
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
126 views

نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات کشور:

فاصله بین مردم و دولت با نقش آفرینی رسانه ها از بین می رود

فاصله بین مردم و دولت با نقش آفرینی رسانه ها از بین می رود
نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات کشور با بیان این که نادیده گرفتن مرجعیت رسانه ها یا به عبارتی کوچ مرجعیت رسانه ای از موارد بحرانی و نگران کننده است، گفت: فاصله بین مردم و دولت با نقش آفرینی رسانه ها از بین می رود.


به گزارش تیتر شمال؛ پدرام پاک آیین روز جمعه در مراسم تجلیل از خبرنگاران غرب مازندران در کلارآباد افزود: تداوم این روند به طور طبیعی سبب سلب اعتماد افکار عمومی خواهد شد و باید در این حوزه تدبیری اندیشیده شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگارایرنا شهید محمود صارمی خاطر نشان کرد : یکی از علت های ‌کاهش یافتن مرجعیت رسانه ها کم توجهی به حقوق و جایگاه های فعالان این عرصه بوده است.
نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات کشور گفت : در شرایط کنونی که یکی از راهبردهای دولت چهاردهم ائتلاف و تعامل سازنده با همه کشورها بوده پس اینجا مسوولیت رسانه ها را دوچندان می‌شود چرا که رسانه می تواند این مسیر را هموار نموده و نقش میانجیگری را ایفا کند.

پاک آیین افزود : رسانه ها می توانند فاصله میان ملت و دولت را کاهش دهند و منازعات را تبدیل به ارتباطات اجتماعی صمیمانه کنند
وی، شلیک گلوله در ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ به شهید محمود صارمی را شیلک به قلم دانست و تاکید کرد : باید به تاسی از این شهید روز به روز اطلاعات حرفه ای خودمان را در حوزه علم روز رسانه دنیا تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۱۷ مرداد مصادف با شهادت محمود صارمی در تقویم ملی ایران به نام روز خبرنگار نام گرفته و در این روز از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران یاد می‌شود

در این آیین به بهانه پاسداشت یک سال تلاش خبرنگاران غرب مازندران در حوزه اطلاع رسانی با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.