کد خبر : 21887
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
141 views

رئیس کل دادگستری مازندران:

فضای جامعه برای مجرمان نا امن می‌شود

فضای جامعه برای مجرمان نا امن می‌شود
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: فضای جامعه برای مجرمان ناامن و با هرگونه جرم، برخورد قاطع و قانونی می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ عباس پوریانی عصر امروز در دومین نشست کمیته راهبردی مشترک با نیروی انتظامی استان، با تاکید بر اینکه دستگاه قضايي و نیروی انتظامی استان باید به وظایف و تکالیف خود در قبال مردم به بهترین شکل ممکن عمل کنند، افزود: مردم باید در کنار دستگاه قضایی و نیروی انتظامی احساس امنیت کنند و این دو را یار و یاور خود بدانند.
رئیس کل دادگستری مازندران، حفظ امنیت در استان را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی باید در راستای تحقق این مهم، اهتمام ویژه داشته باشند.
پوریانی امنیت را یکی از اصلی‌ترین نیازهای مردم برشمرد و ادامه داد: تحقق این موضوع و حفظ جان، مال و آبروی مردم، تکلیف و وظیفه مهم ماست که می‌طلبد با بهره‌مندی از ظرفیت‌های هر دو دستگاه، نسبت به انجام آن به شکل ویژه اهتمام شود.
رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: با همت و تلاش دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، قطعاً فضای استان برای مجرمین و متخلفین، ناامن شده و با هرگونه جرم، بدون تعارف و اغماض برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
پوریانی افزود: فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها و دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی استان، موارد مرتبط با منطقه خود را با برگزاری نشست‌های منظم، حل و فصل کنند تا در زمان مناسب، برخورد قانونی لازم با مجرمین و متخلفین صورت گیرد.
رئيس کل دادگستری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، اظهار کرد: شهدا برای حفظ آسایش و امنیت مردم، از جان خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما واجب است از این دستاوردهای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و پاسداری کنیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.