کد خبر : 21235
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۴۵
161 views

فیلم| احداث مخزن روغن خام مازندران لنگ تصویب شورای اقتصاد

فیلم|  احداث مخزن روغن خام مازندران لنگ تصویب شورای اقتصاد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه ایجاد مخزن 25 هزار تنی مخزن روغن خام یکی از ضروریات حال حاضر است؛ گفت: هم اکنون این طرح در شورای اقتصاد در دست بررسی جهت تصویب است که بسیار نقش موثری در تنظیم بازار کالاهای اساسی خواهد داشت.


به گزارش تیتر شمال؛ پیش از ظهر امروز فرج‌اله فتح‌اله‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با همراهی عباسعلی وفایی‌نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از سیلوی شهید میرزاپور نکا بازدید کرد.

 

فرج‌اله فتح‌اله‌پور در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: ایجاد مخزن ۲۵ هزار تنی مخزن روغن خام یکی از ضروریات حال حاضر است که با توجه به موقعیت استراتژیک استان در همسایگی با کشورهای حاشیه خزر بسیار حایز اهمیت است.

 

وی با تاکید بر لزوم تشکیل و تکمیل زنجیره کشاورزی در استان، افزود: هم اکنون این طرح در شورای اقتصاد در دست بررسی جهت تصویب است که بسیار نقش موثری در تنظیم بازار کالاهای اساسی خواهد داشت.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، خاطرنشان کرد: امید می‌رود با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مرتبط نظیر تعاونی روستایی، زنجیره‌های کشاورزی به صورت هم افزا حرکت کنند تا ارتقای موضوع بازار و تجارت را شاهد باشیم.

انتهای خبر/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.