کد خبر : 19732
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۱۲
125 views

رئیس هیأت تیراندازی مازندران اعلام کرد:

قهرمانی ملی‌پوش مازندرانی در مسابقات تیراندازی

قهرمانی ملی‌پوش مازندرانی در مسابقات تیراندازی
رئیس هیأت تیراندازی مازندران گفت: مرحله دوم مسابقات آزاد اهداف پروازی سالجاری با قهرمانی تیرانداز مازندرانی پایان یافت.


به گزارش تیتر شمال؛ بهروز اسکندرنیا اظهار کرد: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

وی با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

رئیس هیأت تیراندازی مازندران یادآور شد: علی دوستی ملی‌پوش مازندرانی اهداف پروازی بوده که به تازگی از مسابقات جهانی انتخابی المپیک دوحه قطر بازگشته است.

مراسم اهدای مدال با حضور ناصر رسولی دبیرکل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

*درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

دبیر هیأت تیراندازی مازندران نیز گفت: دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری در رده جوانان راه یافتند.

علی‌مصطفی رجبی اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده‌ مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکورد‌های خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را بدست آورد و سیده‌ مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.