کد خبر : 22091
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
129 views

رئیس شورای اسلامی شهر فریم تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه برای حل مشکلات بخش دودانگه

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه برای حل مشکلات بخش دودانگه
رئیس شورای شهر فریم بر لزوم هم افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های اصحاب رسانه در حل چالش‌های موجود بخش دودانگه تاکید کرد و گفت: بنا داریم تا با برگزاری جلسات منظم با اصحاب رسانه در این مسیر، گام جدی و رو به جلو برداریم.


  • به گزارش تیتر شمال؛ بعدازظهر امروز نشست صمیمی اعضای شورای شهر و شهردار فریم‌شهر به منظور قدردانی از زحمات یکسال گذشته خبرنگاران بخش دودانگه شهرستان ساری برگزار شد.
  • مهدی یعقوبی رئیس شورای شهر اسلامی شهر فریم در آیین تجلیل از خبرنگاران دودانگه‌ای اظهار کرد: ۱۷ مردادماه فرصت مغتنمی برای تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه است که نقش بسزایی در اطلاع‌رسانی و روشنگری دارند.

وی افزود: بخش دودانگه ساری دارای ۱۴ خبرنگار و عکاس فعال در حوزه رسانه است که امروز از این فرصت برای تجلیل از زحمت یکساله آنان بهره می‌بریم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر فریم، خاطرنشان کرد: خبرنگاران فاتح جنگ رسانه‌ای و نرم دشمن هستند که بنا دارند با توطئه به ارزش‌های فرهنگی و انقلاب اسلامی لطمه بزنند.

این مسئول ادامه داد: خبرنگاران باید با تعهد و بدون جانبداری به امر خطیر اطلاع‌رسانی بپردازند و خبرنگاری مبتنی بر صداقت و امانتداری است.

یعقوبی تاکید کرد: خبرنگاران افرادی هستند که بدون توجه به منافع شخصی، وقت و عمر خود را وقف آگاهی و پیگیری حقوق عمومی می‌کنند.

وی بیان کرد: قلم خبرنگار متعهد است که یک مسئول را وادار به پاسخگویی می‌کند و این رسالت و مسئولیت اجتماعی است که بسیار حایز اهمیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر فریم، عنوان کرد: ما بنا داریم تا از ظرفیت‌های ارزشمند خبرنگاران دودانگه بهره ببریم و قطعا مفید فایده خواهد بود.

این مسئول گفت: ایجاد ارتباط دو طرفه و تعامل و هم افزایی قطعا به پیگیری مطالبات مردم دودانگه و حل و فصل چالش‌ها، کمک خواهد کرد.

یعقوبی اعلام کرد: بنا داریم تا زین پس، جلسات منظم و منسجمی با خبرنگاران دودانگه‌ای داشته باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم، سید منصور کاظم‌زاده شهردار فریم و مهدی یعقوبی رئیس شورای اسلامی فریم‌شهر بخش دودانگه شهرستان ساری و دیگر اعضای شورای اسلامی این شهر از خبرنگاران منطقه خود با تقدیم هدایایی قدردانی کردند.

عکس: ابراهیم فلاح

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.