کد خبر : 20071
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
116 views

مدیرکل دامپزشکی مازندران تاکید کرد:

لزوم بومی‌سازی دستورالعمل‌های سازمانی تا برخورد جدی با سودجویان عرضه داروهای دامی

لزوم بومی‌سازی دستورالعمل‌های سازمانی تا برخورد جدی با سودجویان عرضه داروهای دامی
مدیرکل دامپزشکی مازندران بر لزوم بومی‌سازی دستورالعمل‌های سازمانی تا برخورد جدی با سودجویان عرضه داروهای دامی و هر گونه قاچاق دارو، تاکید کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ حمزه آقاپور کاظمی در نشستی که با حضور نشستی با حضور مدیرکل و معاون سلامت اداره کل دامپزشکی مازندران، روسا و اعضای انجمن کلینیسین و داروخانه‌داران دامپزشکی مازندران برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و چالش‌های پیش روی مشترک بین دو انجمن اظهار کرد: سیاست‌های اداره کل در قبال همکاران بخش خصوصی کاهش موانع پیش رو و همکاری توام با اجرای درست قوانین و دستورالعمل‌های سازمانی است.

وی افزود: قطعا بسیاری از مشکلات مطرح شده در این جلسه با همکاری، هماهنگی و انسجام بین بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین انجمن‌های مختلف فعال در استان رفع خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران در خصوص بومی‌سازی دستورالعمل‌های سازمانی براساس شرایط استان، خاطرنشان کرد: قطعا استان‌ها از نظر شرایط اقلیمی و جغرافیایی و حتی آداب و فرهنگ، وضعیت متفاوتی نسبت به هم دارند که در بسیاری از موارد، نیاز بومی‌سازی این دستورالعمل ها محسوس است؛ لذا اگر هرگونه نقدی بر آن وجود دارد برای رفع آن باید پیشنهادهای درست و اجرایی ارائه شود.

این مسئول  ادامه داد: قطعا از پیشنهاداتی که در راستای بهبود فرآیند تولید بوده و افزایش سطح تولیدات داخل استان را به‌دنبال داشته باشد استقبال می‌کنیم و از طریق سازمان دامپزشکی کشور سعی در اعمال این پیشنهادات و بروزرسانی دستورالعمل‌ها خواهیم کرد.

آقاپور کاظمی در ادامه این نشست ضمن هشدار به برخورد جدی و بدون تعارف با سودجویان و متخلفین عرضه داروهای دامی و قاچاق‌کنندگان دارو، تصریح کرد: از استفاده ظرفیت‌های بخش خصوصی جهت مقابله با قاچاق دارو استقبال می‌کنیم و از همه همکاران می‌خواهم که اداره کل را در راه شناسایی افراد سودجو و متخلف و یا باندهای قاچاق داروهای دامی کمک کنند تا بتوانیم ضمن برخورد با آنان، مشکلات حوزه قاچاق دارو و عرضه آن در سطح استان را مرتفع کنیم.

شایان ذکر است در این دیدار در خصوص اجرای برخی از دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی، بومی‌سازی دستورالعمل‌ها، مشکلات موجود در بین انجمن‌ها، لزوم تناسب در جانمایی داروخانه‌ها و کلینیک‌های دامپزشکی، قاچاق داروهای دامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.