کد خبر : 22475
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
167 views

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

فیلم| لزوم تعیین‌تکلیف خدمات بیمه آتیه‌سازان به کارکنان بازنشسته فولاد

فیلم| لزوم تعیین‌تکلیف خدمات بیمه آتیه‌سازان به کارکنان بازنشسته فولاد
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در ارائه خدمات تعارف نداریم و مگر با مناقصه می‌شود صلاحیت تعیین کرد؛ گفت: باید واقعیت‌ها را گفت و امروز حق بازنشستگان چالش‌های امروز خدمات درمانی و بیمه تکمیلی نیست.

به گزارش تیتر شمال؛ صبح امروز یکشنبه ۱۸ شهریور جلسه ای با حضور دکتر بابایی کارنامی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، مدیرعامل، معاون فنی، مدیر درمان و جمعی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد کشور و مدیرکل تعاون، کار رو رفاه اجتماعی در شرکت دخانیات استان مازندران برگزار شد.

علی بابایی‌کارنامی صبح امروز در جلسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد امور مازندران اظهار کرد: اعتقادی به بیمه آتیه‌سازان ندارم و در حال پیگیری برای قطع این همکاری هستیم.

وی بیان کرد: تنها بیمه دانا می‌تواند در این حوزه ارائه خدمات مطلوب دهد و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا این قرارداد قطع و قرارداد جدید با بیمه دانا بسته شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بیمه آتیه‌سازان توانایی و صلاحیت و نیز زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی به جامعه هدفش را ندارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، با اشاره به اینکه در ارائه خدمات تعارف نداریم و مگر با مناقصه می‌شود صلاحیت تعیین کرد و ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان را لنگ مناقصه گذاشت، خاطرنشان کرد: باید یک راهکار مناسب برای این موضوع پیدا کرد و کارکنان فولاد عمدتاَ با تجمع به خواسته‌های خود رسیدند.

بابایی کارنامی با بیان اینکه در جلسه امروز دو مشکل عدیده همسان‌سازی و درمان تکمیلی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد امور مازندران مورد بررسی و بحث قرار گرفت؛ تصریح کرد: جمع‌بندی بسیار خوبی صورت گرفت و مقرر شد تا در دوره کوتاه مدت مکشلات بیمه آتیه‌سازان مرتفع شود.

وی اذعان کرد: در دراز مدت بنا شد تا جلسه‌ای با حضور مسئولان متولی ملی برگزار و تصمیمات ریشه‌ای و متناسب با جایگاه کارکنان فولاد کشور اخذ شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یک بخش از مطالبات به سال ۹۹ به بعد باز می‌گردد که باید یک جلسه کوتاه مدت و پیگیری دراز مدت داشته باشیم اما در خصوص قانون ۴۰-۳۰-۳۰ مصوب برنامه هفتم نیز ان‌شاءالله با حضور وزارت تعاون و سازمان برنامه و بودجه، پیگیری لازم انجام خواهد شد.

بابایی‌کارنامی افزود: قطعاً مشکلات بیمه‌ای این بخش را مجدانه پیگیری می‌کنم و وزیر اقتصاد قول مساعدت و رفع این مشکل را داده‌اند.

وی گفت: باید واقعیت‌ها را گفت و امروز حق بازنشستگان چالش‌های امروز خدمات درمانی و بیمه تکمیلی نیست.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ارائه خدمات تکمیلی مشروط ابداً قابل قبول نیست و مفاد قرارداد بسیار تعجب‌آور است، ادامه داد: باید کار اساسی و بنیادین برای ۸۰ هزار کارگر صنعت فولاد کشور کرد و در سطح ملی قطعاً این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، گفت: نمی‌پذیرم که متولیان امر با تاخیر در تعیین‌تکلیف این مسئله، مسبب تجمع کارکنان فولاد طی ماه‌های آینده شوند .

دانلود مستقیم فیلم

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.