کد خبر : 25773
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 ژانویه 2025 - 9:23
102 views

استاندار مازندران تاکید کرد؛

لزوم نهادینه‌شدن فرهنگ عذرخواهی در میان مدیران

لزوم نهادینه‌شدن فرهنگ عذرخواهی در میان مدیران
استاندار مازندران گفت: همه مسئولان باید در مقابل تعهدات و وعده‌هایی که به مردم می‌دهند، پاسخگو باشند. ‎

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ مهدی یونسی رستمی با تاکید بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عذرخواهی در مدیران و مسئولان استان، اظهار کرد: امروز یکی از مهم‌ترین اصولی که در جامعه باید مورد توجه مدیران و مسئولان قرار گیرد، التزام به پاسخگویی در مقابل مردم و رسانه‌ها و پذیرفتن کاستی‌ها و عذرخواهی از مردم است.

وی افزود: تقویت و ترمیم اعتماد مردم نسبت به ساختار مدیریتی ارتباط مستقیمی با نوع رفتار و واکنش مدیران در مقابل کاستی‌ها و ضعف‌های موجود در بخش‌های مختلف دارد؛ در همین راستا نیز باید هر جایی که احساس شد، کاستی و نقصی در خدمت‌رسانی وجود دارد بابت آن از مردم عذرخواهی کرد.

نماینده عالی دولت چهاردهم در مازندران، خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم به عنوان ولی‌نعمتان شناخته می‌شوند و دکتر پزشکیان نیز همواره تاکید کرده است که بدون هیچ عذر و توجیهی باید از مردم بابت مشکلاتی که ریشه در ضعف مدیریتی دارد عذرخواهی کنیم.

یونسی رستمی با اشاره به نیمه‌کاره ماندن صدها طرح عمرانی بزرگ و کوچک در مازندران، اظهار کرد: طی ۴۵ سال اخیر همواره این موضوع مشاهده شده که هر جایی مدیران توانمند و کارآمد به کار گرفته شدند، خدمات نظام و دولت‌ها شامل حال مردم شد و به پشتوانه عملکرد همین مدیران نیز امروز شاهد بسیاری از دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: اما کاستی‌هایی هم وجود دارد که نمی‌توان منکر آن‌ها شد و بی‌تردید ریشه در ضعف‌های مدیریتی دارد؛ در بازدیدهایی که از طرح‌های مناطق مختلف استان دارم بارها دیده‌ام یک طرح عمرانی که می‌شد چندین سال پیش به بهره‌برداری برسد، سال‌ها به دلیل کم‌توجهی مدیران بر زمین ماند.

استاندار مازندران تاکید کرد: وقتی مردم شریف و نجیب ما در ازای یک دستور پیگیری برای گره‌گشایی از این طرح‌ها که حق مسلم آن‌هاست قدردانی می‌کنند، ما نیز باید شهامت پذیرش کم‌کاری‌های خودمان را داشته باشیم و از آن‌ها به خاطر این‌که حقوق‌‌شان ادا نشده است، عذرخواهی کنیم.

مقام عالی دولت در استان با تاکید بر لزوم تقویت مطالبه‌گری حقوق مردم از سوی رسانه‌ها، اظهار کرد: از اهالی رسانه استان هم انتظار می‌رود که با پاسخ خواستن از مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف درخواست‌های به حق مردم و کارهای بر زمین مانده استان را پیگیری کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.