کد خبر : 3837
تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
115 views

مدیرکل جدید بنیاد شهید مازندران معارفه شد

مدیرکل جدید بنیاد شهید مازندران معارفه شد

سعید کهنسال به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران منصوب شد. به گزارش تیتر شمال؛ آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صبح امروز با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید کشور و مسؤولان استانی برگزار شد و از زحمات حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور مدیرکل سابق بنیاد

سعید کهنسال به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران منصوب شد.


به گزارش تیتر شمال؛ آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صبح امروز با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید کشور و مسؤولان استانی برگزار شد و از زحمات حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور مدیرکل سابق بنیاد شهید استان با اهدای هدایایی تقدیر شد و سعید کهنسال به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران منصوب شد..

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم اظهار کرد: باید همه مسئولان از جمله مدیران بنیاد شهید تلاش کنند تا خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری بهبود یابد.

محمود پاک‌دل بیان کرد: ارائه خدمات به ایثارگران در سریع‌ترین زمان و بهترین راه ممکن و تسهیل در ارائه خدمات به این افراد همچون الکترونیکی کردن خدمات از دیگر موضوعاتی است که در جهت ارائه خدمت به ایثارگران باید مدنظر قرار گیرد، بنیاد در بحث الکترونیکی کردن خدمات اقدامات خوبی انجام داده و در تلاش است تا ایثارگران بتوانند بیشتر خدمات مورد نیاز خود را از منزل دریافت کنند.

پاکدل با اشاره به اینکه انقلاب ما ادامه نهضت عاشوراست، تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار در جامعه بیش از پیش گسترش یابد که انجام این مهم وظیفه همه مسؤولان است.

وی تصریح کرد: استان‌ها در تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های بنیاد شهید باید نقش ایفا کنند و از این رو برخی اختیارات به رؤسای ادارات استانی داده شد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: تلاش‌های زیادی توسط ایثارگران و بنیاد برای تصویب و اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران صورت گرفته است و تعداد زیادی از مواد آن اجرا شده است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه آرامش و اقتدار امروز مرهون خون شهداست، تصریح کرد: همه موظف هستیم در جهت ترویج و شهادت تلاش کنیم.

علی شیرازی بیان کرد: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شهدا را محور عزت و کرامت عنوان کردند و همه باید خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را تکریم کنیم.

وی با تاکید بر لزوم صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از آرمان شهدا گفت: امروز در تداوم راه شهیدان، وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده داریم.

سعید کهنسال مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز گفت: باید اصل عزت‌مندی و تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگر را به بهترین نحو انجام دهیم.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه باید قدر و منزلت ایثارگران را ارج نهاد، اظهار کرد: مسئولیت و پست‌هایی که هر فرد داده می‌شود فرصتی برای خدمت به مردم است.

حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور افزود: هر فرد در رابطه با مسؤولیتی که عهده‌دار می‌شود باید به حق آن را ادا کند و فرق نمی‌کند که در چه جایگاه و مسئولیتی باشد.

 معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی سعید کهنسال را به‌ عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران منصوب کرد.

حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور در ۲۷ اسفند ۹۹ به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران منصوب شده بود.

سعید کهنسال مدیرکل جدید بنیاد شهید و ایثارگران مازندران پیش از انتصاب، مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.