کد خبر : 19719
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
137 views

رئیس ستاد انتخابات مازندران خبر داد:

مرحله دوم انتخابات مجلس در ۴۱۶ شعبه اخذ رای

مرحله دوم انتخابات مجلس در ۴۱۶ شعبه اخذ رای
رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه تمام تمهیدات برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس فراهم است، گفت: ۴۱۶ شعبه اخذ در دور دوم فعال است.


به گزارش تیتر شمال؛ قاسم عزیززاده‌گرجی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: همه تمهیدات مورد نیاز جهت برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شد.

وی بیان کرد: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در یک حوزه انتخابیه و ۱۰ حوزه اصلی و فرعی در حوزه انتخابی قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار و همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه با راهبردهای اصلی مورد اشاره رهبری مبنی بر رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت انجام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه تعداد شعبات اخذ رای روستایی در استان مازندران با رقم ۲۲۱ شعبه بیشتر از سایر استانها است، گفت: ۴۱۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه استان آماده انتخابات باشکوه هستند.

عزیززاده گرجی در خصوص وضعیت واجدین رای دادن هم، گفت: ۳۷۰ هزار و ۴۱۰ نفر در این حوزه انتخابیه می‌توانند رای بدهند که در مرحله اول ۴۱.۳۰ درصد در این حوزه انتخابیه شرکت کردند.

وی ادامه داد: جلسات هماهنگی با ستاد انتخابات کشور، برگزاری جلسات ستاد انتخابات در سطح استان و شهرستانها از ۱.۵ ماه گذشته تا کنون برقرار است و همچنین جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی که از جمله وظایف این هیئت، ضبط برنامه های تبلیغاتی و مناظرات نامزدها است که توسط صداوسیمای مازندران در حال پخش است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: در بین ۴۴ حوزه انتخابیه در کشور در هشت حوزه انتخابیه رای گیری به صورت تمام الکترونیکی صورت خواهد گرفت که در استان مازندران نیز این حوزه انتخابیه جزو هشت حوزه انتخابیه تمام الکترونیکی در سطح کشور است که یک هزار و ۳۷۹ دستگاه صندوق اخذ رای را دریافت و در بین پنج شهرستان هدف استان هم توزیع کردیم.

شایان ذکر است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

براساس اعلام ستاد انتخابات شهرستان‌های مازندران به جز حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ که انتخابات به دور دوم کشیده شد، در هشت حوزه انتخابیه دیگر نمایندگان مشخص شدند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.