کد خبر : 22269
تاریخ انتشار : جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
122 views

نماینده ولی‌فقیه مازندران در خطبه نمازجمعه امروز ساری:

مسئولان به‌جای تعطیلی شنبه‌ها مشکلات کشاورزان را حل کنند

مسئولان به‌جای تعطیلی شنبه‌ها مشکلات کشاورزان را حل کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران از پیگیری برای تعطیلی روز شنبه گلایه کرد و گفت: این مسئله اکنون دارای الویت نیست، مشکلات کشاورزان که ناشی از عملکرد آب منطقه‌ای و منابع طبیعی است را پیگیری و برطرف کنید.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته مصلای ساری، ضمن تسلیت ایام پیش رو، اظهار کرد: در آستانه سه مصیبت بزرگ سالروز ارتحال پیامبر عظیم الاشان اسلام (ص)، امام مجتبی (ع) و امام هشتم (ع) قرار داریم که عرض تسلیت داریم.

وی با اشاره به فرموده پیغمبر اسلام (ص)، افزود: کسی که امانت‌دار نیست ایمان هم ندارد، همچنین امانت‌داری در وقت اداری و کار مهم و ضروری است.

محمدی لائینی تصریح کرد: امام مجتبی (ع) فرمودند که بهترین نیکی‌ها و خوبی‌ها، اخلاق خوب انسان است، امام هشتم (ع) نیز فرمودند که اگر کسی یک مومن را شاد و خوشحال کند و گرفتاری او را برطرف کند، خداوند در روز قیامت او را خوشحال می‌کند، همچون بحث برپایی میزخدمت.

امام جمعه ساری اسلام ناب محمدی (ص) را دستاورد پیامبر اکرم (ص) دانست و عنوان کرد: اسلام ناب نیاز به فداکاری دارد، امروز وظیفه ما هم فداکاری کردن و هزینه دادن برای اسلام است، درود خدا به شما ملت ایران که فداکاری و وفاداری را انجام دادید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تشکر و تبریک مقام معظم رهبری برای اینکه دانش‌آموزان ما در هفدهمین المپیاد جهانی با کسب پنج مدال طلا قهرمان شدند، گفت: هفته دولت است از خدمات دولتمردان در دولت شهید رجایی و رئیسی صمیمانه تقدیر داریم، برای دولت جدید هم آرزوی توفیقات داریم تا در پای ولایت و انقلاب خدمات را ادامه دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامه آیت الله سبحانی به مجلس و گلایه از طرح دوباره مسئله تعطیلی شنبه‌ها، افزود: ما هم از این مسئله نگرانیم، واقعا زیبنده کشور انقلابی اسلامی ایران نیست که در این شرایط این را مطرح کنند، مگر چقدر مهم است، چند درصد مردم ما درگیر روز شنبه مشترک با اروپا و غرب هستند، اولویتی ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: آب منطقه‌ای هزاران هکتار زمین را به بهانه توسعه بستر رودخانه‌ها در همین مازندران ما در حال گرفتن از دست کشاورزان است، این را بروید حل کنید، مشکل منابع طبیعی با کشاورزان و دامدارانی که قرن‌ها فعالیت دارند را براساس عکس هوایی سال ۱۳۳۲ از دست مردم ‌می‌گیرند، شما این مشکلات را حل کنید، تعطیلی شنبه چه دردی را دوا می‌کند؟‌

وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری؛ کارزار جبهه حسینی با جبهه یزیدی تمام‌شدنی نیست و امروز شما این را در دنیا می‌بینید، قبل از دوران امام حسین (ع) هم این دو جبهه وجود داشت، در زمان بعد ایشان هم وجود داشت و امروز هم وجود دارد، اما ما امروز دیگر اجازه نخواهیم داد که حسین و حسینیان زمان به شهادت برسند بلکه یزید و یزیدیان زمان را ذلیل و نابود خواهیم کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.