کد خبر : 20059
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
124 views

استاندار مازندران در بازدید سرزده از میدان تره بار ساری:

مشکلات کسبه میدان میوه و تره بار ساری بررسی می‌شود

مشکلات کسبه میدان میوه و تره بار ساری بررسی می‌شود
استاندار مازندران گفت: معضلات مطروحه از سوی کسبه میدان میوه ساری، در جلسه‌ پیش رو با حضور دستگاه‌های مرتبط مورد بررسی قرار خواهد گرفت و راهکارهای پیشنهادی را مورد پیگیری قرار می‌دهیم.


به گزارش تیتر شمال؛ یوسف نوری بعد از ظهر امروز در بازدید سرزده از میدان میوه و تره‌بار ساری اظهار کرد: بنده در سفری که در بهمن ماه ۱۴۰۱ به مازندران داشتم مصادف با افتتاح این مجموعه صنفی شده بود و از نزدیک از این میدان تره بار بازدید کرده بودم.

وی افزود: این میدان میوه و تره‌بار در یک فضای بسیار خوبی احداث شده است و دیگر آن ازدحام، تراکم و ترافیک وجود ندارد و از بین رفته است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: بازار میوه نیز تامین اقلام خود را از کل کشور انجام می‌دهد که استان مازندران نیز نقش موثری در تامین این اقلام به ویژه مرکبات و ایام شب عید در سطح کشور دارد.

مقام عالی دولت در استان، بیان کرد: در بازدید سرزده امروز و دیدار با فعالان صنفی این میدان تره‌بار، موضوعاتی مطرح شد که باید جلساتی را برگزار کنیم و ابعاد و زوایای این مشکلات به ویژه در حوزه مرکبات و مالیاتی را ببینیم.

نوری ادامه داد: بنظرم خود اتحادیه میوه و تره بار، جهاد کشاورزی، تعزیرات، سازمان صمت، اداره کل مالیاتی و نیز تامین اجتماعی، باید یک جلسه مشترکی با یکدیگر داشته باشند تا مسائلی که امروز به عنوان مشکل و چالش این کسبه مطرح شد را بررسی و مرتفع کنند.

وی اعلام کرد: برخی از این افراد صرفا امانتدار هستند و وجوهی را دریافت می‌کنند که تنها درصدی از آن مشمول امانتدار می‌شود و لذا باید این موضوعات در تصمیمات دیده شود.

استاندار مازندران گفت: البته باید قراردادها را نیز داشته باشند و این قراردادها باید قراردادهای واقعی یا قراردادهای پیش خرید باشد و حال باید ببینیم که کارشناسان مالیاتی چه راهی را برای حل معضلات مطروحه، پیشنهاد می‌کنند.

مقام عالی دولت در استان، تصریح کرد: بررسی این موضوعات، به طور کلی بازار را شفاف می‌کند و همچنین هزینه‌ها را نیز منطقی می‌کند؛ چون اگر اینگونه نباشد موجب می‌شود تا هزینه‌های سربار اقلام ما افزایش یابد و نهایتا مصرف کنندگان، اقلام تره بار را با قیمت منطقی دریافت نکنند.

نوری متذکر شد: در جلسه‌ پیش رو موضوعات مطروحه کسبه میدان میوه و تره بار که موضوعات مهمی هم بودند با حضور دستگاه‌های مرتبط مورد بررسی قرار خواهد گرفت و راهکارهای پیشنهادی را مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.