کد خبر : 21320
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
157 views

تیترشمال گزارش می‌دهد؛

مطالبات امام جمعه فریدونکنار در دیدار با استاندار مازندران چه بود؟

مطالبات امام جمعه فریدونکنار در دیدار با استاندار مازندران چه بود؟
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به مسائل و مشکلات این شهرستان، حل مشکلاتی نظیر اختلافات بین بندر فریدونکنار و شهرداری، پل روستای سوته، تعیین تکلیف پل کمربندی ولیعصر،زباله فریدونکنار و مشکلات کشاورزان را خواستار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ استاندار در سفر کاری به شهرستان فریدونکنار ضمن حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام بلند شهیدان به دیدار حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور، امام جمعه این شهر رفت و مورد استقبال وی قرار گرفت. ‎

یوسف نوری استاندار مازندران با حضور در دفتر امام جمعه فریدونکنار با حجت‌الاسلام تقی‌پور دیدار کرد.

حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در این دیدار با اشاره به مسائل و مشکلات این شهرستان اظهارکرد: بندر فریدونکنار باتوجه به اینکه از ظرفیت بالایی برخوردار بوده نیازمند نگاه جدی و ویژه است تا استقلال خود را داشته باشد اما تاکنون این اتفاق صورت نگرفت.

وی با اشاره به اختلافاتی که بین بندر و شهرداری وجود دارد، خاطرنشان کرد: بین بندر و شهرداری برخی حقوق‌ها باید رعایت شود که این امر هم نیازمند چاره‌اندیشی و ورود مسئولان استانی است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان مشکلات کمربندی، تصریح کرد: در سمت کمربندی شرقی یک پلی برای روستاهای سوته زده بودند که کلا رها شده و فکری برای آن نمی‌کنند.

تقی‌پور درخصوص پل کمربندی ولیعصر گفت: این پل که بیش از ۲۰ سال از عمر آن گذشته هنوز به بهره‌برداری نرسیده و در ابتدا پروژه متعلق به توسعه و زیرساخت بوده اما سپس مسئولیت آن به اداره کل راه و شهرسازی واگذار شده و درحالی که سال گذشته نزدیک به افتتاح بود اما دیواره آن ریزش کرد که اقدام به نیل‌گذاری کردند و تعدادی از آن مانده و آنطور که گزارش‌ها به ما رسیده با پیمانکار قبلی قطع رابطه شده و پیمانکار جدید در مناقصه است که از شما می‌خواهیم سریع‌تر نسبت به این پروژه تعیین تکلیف شود.

وی افزود: زباله فریدونکنار یک چالش اساسی این شهر و از دغدغه‌های شورای شهر و شهرداری است که نیاز به کمک استانی دارد تا به جای انتقال آن به یک استان دیگر در سایت شهرهای همجوار تخلیه شود تا از نظر فاصله زمانی و مکانی و هزینه‌ها صرفه‌جویی شود.

امام جمعه فریدونکنار نسبت به دغدغه و مشکلات کشاورزان نیز یادآور شد: کشاورزان فریدونکناری نسبت به تهیه کود کشاورزی بسیار دچار مشکل هستند که این امر باید توسط شخص استاندار و مسئولان استانی پیگیری شود.

تقی‌پور با بیان اینکه فریدونکنار یک شهرستان کمتر توسعه‌یافته از نظر وزارت کشور است، خاطرنشان کرد: درحالی که خطه‌ی مبارک فریدونکنار برگ زرینی در دفاع از انقلاب و اسلام برای خود دارد اما مظلوم واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.