کد خبر : 14384
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
163 views

مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات استان مازندران خبر داد:

نام‌نویسی ۳۲۵ داوطلب مازندرانی در دومین روز پیش ثبت نام مجلس

نام‌نویسی ۳۲۵ داوطلب مازندرانی در دومین روز پیش ثبت نام مجلس
به گفته سالار، ۳۲۵ مازندرانی در دومین روز پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی در استان نامنویسی کرده اند که ۳۵ داوطلب خانم هستند.


به گزارش تیتر شمال؛ جواد سالار مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ ۷۲ نفر، ساری و میاندورود ۶۷ نفر، شهرستان بابل ۴۶ نفر، آمل ۳۷ نفر، بهشهر، گلوگاه و نکا ۳۶ نفر، نوشهر، کلاردشت و چالوس ۲۸ نفر، نور و محمود آباد ۲۸ نفر، تنکابن، رامسر و عباس آباد ۲۳ نفر، و حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار ۱۸ نفر نامنویسی کردند.

وی با بیان اینکه در روز‌های آخر آمار داوطلبان نمایندگی مجلس و ثبت نام کنندگان بیشتر خواهد شد، افزود: ۳۵ داوطلب نمایندگی که در روز دوم در مازندران نامنویسی کردند خانم هستند.

جواد سالار ادامه داد: از مجموعه ۳۲۵ مازندرانی که در دومین روز پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی در استان نامنویسی کرده اند ۵۱ نفر ۳۰ تا ۳۵ سال دارند، هفتاد و پنج نفر بین ۳۵ تا ۴۰ ساله هستند و هفتاد و هفت نفر نیز بین ۴۰ تا ۴۵ سال سن دارند.

وی گفت: شصت و دو نفر بین ۴۵ تا ۵۰ سال، سی و هفت نفر بین ۵۰ تا ۵۵ سال، سی نفر بین ۵۵ تا ۶۰ سال، پانزده نفر بین ۶۰ تا ۶۵ سال، ۶ نفر بین ۶۵ تا ۷۰ و دو نفر نیز بین هفتاد تا هفتاد پنج سال دارند.

مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات استان مازندران گفت: افراد اگر سوال یا ابهامی در خصوص شیوه نامنویسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارند می‌توانند با شماره تلفن‌های ستاد انتخابات استان به شماره های ۳۴۴۵۰۳۰۱، ۳۴۴۵۰۲۹۸ و ۳۳۳۱۰۲۳۸ تماس بگیرند.

پیش ثبت نام انتخابات مجلس از دیروز آغاز شده است و تا ۲۲ مرداد ماه از ۸ صبح تا ۱۸ عصر به صورت اینترنتی در سامانه جامع وزارت کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.