کد خبر : 4004
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
94 views

نجات ملت از سلطه استکبار از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بود/ عبور از شرایط سخت با اراده و تلاش

نجات ملت از سلطه استکبار از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بود/ عبور از شرایط سخت با اراده و تلاش

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نجات ملت از سلطه استکبار و استبداد داخلی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بود؛ گفت: به فضل الهی در سایه انقلاب اسلامی، ملت ایران به آزادی رسیده است؛ البته آزادی در سایه اسلام و نباید از آزادی سوءاستفاده نشود و مقررات اسلامی را نادیده گرفت. به گزارش تیتر

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نجات ملت از سلطه استکبار و استبداد داخلی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بود؛ گفت: به فضل الهی در سایه انقلاب اسلامی، ملت ایران به آزادی رسیده است؛ البته آزادی در سایه اسلام و نباید از آزادی سوءاستفاده نشود و مقررات اسلامی را نادیده گرفت.


به گزارش تیتر شمال؛ رفته رفته به ایام دهه فجر امسال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و انقلابی که در بهمن 57 به ثمر نشست، چهل‌وسومین سالگرد خود را در بهمن 1400 با اقتدار و افتخار جشن خواهد گرفت، اما آن‌چه در این برهه از زمان، مهم جلوه می‌کند؛ تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

در حالی که دشمن تلاش می‌کند تا فضای یأس، نا اُمیدی و بی‌اعتمادی را بر کشور حاکم ساخته و انقلاب اسلامی را فاقدِ دستاورد و ناکارآمد معرفی کند، در چنین شرایطی، ضروری است دستاوردهای انقلاب اسلامی، که در عرصه‌های مختلف بوده است، برای همگان تبیین شود.

در شرایط کنونی کشور که عوامل متعددی وضعیت اقتصادی ملت ایران را تحت‌الشعاع خود قرار داده است، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تمام توان خود همت بر تضعیف جریان انقلاب، روحیه انقلابی مردم و همچنین القای شبهه ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی در طی عمر 43 ساله انقلاب بسته‌اند و با تطهیر رژیم منحوس پهلوی از یک سو و کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی در رویکردهای سیاسی، امنیت و تمامیت ارضی، جبران عقب‌ماندگی‌های اقتصادی، عدالت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، دستاوردهای علمی و فنآوری، زیر ساخت‌های کشور، توانمندی در تولید تجهیزات نظامی،اقتدار منطقه‌ای، امنیت داخلی و بسیاری دیگر از دستاوردهای عظیم و پر شمار انقلاب را دارد.

آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان هبری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب عظیم اسلامی، دستاوردهای فراوانی داشت که در رأس آن‌ها، نجات ملت از سلطه استکبار و نجات مردم از استبداد داخلی بود.

وی افزود: از دستاوردها و برکات مهم انقلاب اسلامی، روی آوردن مردم به سمت دین خدا و مستقل زندگی کردن در سایه ایمان، امامت و ولایت است که دستاورد بزرگی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی سایر کشورهای دنیا را داریم می‌بینیم، برخی هچون کشور صعودی، به ظاهر مدعی اسلامیت هستند اما می‌بینیم که که چگونه تحت سلطه استکبار عمل می‌کنند و چگونه به دیگران ستم روا می‌دارند.

آیت‌الله معلمی ادامه داد: سعودی‌ها سال‌ها است که بر سر مردم بی دفاع و بی پناه یمن، آتش می‌ریزند، برای اینکه مردم مسلمان یمن حاضر نیستند زیر سلطه استکبار باشند.

وی تاکید کرد: ملت صبور ایران مقاومت کردند و سلطه استبداد را شکستند و در برابر جنگ تحمیلی همسایه در خدمت استکبار که مزدور بیگانگان بود، دفاع کردند؛ اما ملن صبور و مقاوم ایران با توکل بر خدای رحمان، نه تنها صدام را از دستیابی به اهدافش مایوس ساختند بلکه چشم استکبار را تیره ساختند و همه این دستاوردهای عظیم به برکت انقلاب اسلامی ایران بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: البته کسانی که دوران ستمشاهی را درک کردند، آن‌ها می‌توانند قضاوت کنند که شرایط کشور چگونه بود و امروز در چه شرایطی قرار دارد؛ امروز هر کسی هر اندیشه و هر حرفی که دارد را به راحتی ابراز می‌کند اما در دوران ستمشاهی کسی حق ابراز اندیشه و سخنی خلاف سیاست‌های حاکم را نداشت و اگر احیانا مطلبی را ابراز کرده بود که خلاف سیاست‌های هیئت حاکمه بود با او برخورد شدیدی از شکنجه گرفته تا حبس و قتل، می‌شد.

آیت‌الله معلمی اعلام کرد: همه این اتفاقات در گذشته سابقه دارد ولی به فضل الهی در سایه انقلاب اسلامی، ملت ایران به آزادی رسیده است؛ البته آزادی در سایه اسلام و نباید از آزادی سوءاستفاده نشود و مقررات اسلامی را زیر پا بگذارند.

وی تصریح کرد: اگر مشکلات و گرفتاری‌هایی چه از سوی مدیریت داخلی و چه از سوی تحریم استکبار پیش آمده است، باز هم با اراده، با عزم، با جدیت و تلاش، ملت ایران می‌تواند از این مرحله عبور کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.