کد خبر : 3738
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
143 views

نوبخت: در گام دوم انقلاب برای نیل به توسعه به مدیران استشهادی نیاز داریم/ تاسیس امید و کرامت شهری بر مدار قانون

نوبخت: در گام دوم انقلاب برای نیل به توسعه به مدیران استشهادی نیاز داریم/ تاسیس امید و کرامت شهری بر مدار قانون

فرماندار مرکز مازندران با بیان اینکه در گام دوم انقلاب و دهه پنجم، برای نیل به توسعه ما به مدیران استشهادی نیاز داریم؛ گفت: شعار ما برای ایجاد امید و کرامت شهری، مدیریت کارآمد، بخش خصوصی همراه و جامعه همگام است که در سایه قانون‌مداری این مهم ممکن می‌شود. به گزارش تیتر شمال؛ عصر امروز

فرماندار مرکز مازندران با بیان اینکه در گام دوم انقلاب و دهه پنجم، برای نیل به توسعه ما به مدیران استشهادی نیاز داریم؛ گفت: شعار ما برای ایجاد امید و کرامت شهری، مدیریت کارآمد، بخش خصوصی همراه و جامعه همگام است که در سایه قانون‌مداری این مهم ممکن می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ عصر امروز طی مراسمی با حضور حسینی‌پور استاندار مازندران، حجت‌الاسلام لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، کریمی دادستان مرکز استان، اعضای شورای تامین و اداری مرکز استان و جمعی از مسئولان شهری و استانی، مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید ساری برگزار شد.

محمدعلی نوبخت در این مراسم، اظهار کرد: اصول ما در مدیریت بر مبنای مبانی سیاسی و فلسفه اسلامی و فقه شیعه تطبیق دارد و در این راستا خداباوری، خدامحوری، عدالت، برابری، انصاف، مردم‌داری و ولایتمداری، شرط اصلی و مشروعیت بخشی است، که دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: لذا همان‌گونه که استاندار مازندران، نقشه راه را برای ما ترسیم کرده‌اند، الگو و روش ما، مرکز استانی توسعه محور و روش ما چارچوب نظری و نقشه‌ای است که استاندار برای فرمانداران مشخص کرده‌اند.

فرماندار مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: ما برای اجرایی کردن این نقشه راه، 9 کلید واژه را تعریف کرده‌ایم که عبارتند از: معنویت، عقلانیت و عدالت به عنوان پارادایم و الگوی ما و سه اصل رضایت، رفاه و معنا، که معنا را از قرآن، صحیفه سجادیه رساله حقوق امام سجاد(ع)، منویات رهبری و وصیت نامه الهی سیاسی امام راحل و مبانی گام دوم انقلاب بر می گیریم که به ما منبع و آرامش می‌دهد.

نوبخت ادامه داد: معنا به ما آرامش می دهد، به ما قدرت می‌دهد تا در میدان باشیم؛ اما رضایت چگونه حاصل می شود، ایجاد رضایت مبتنی بر قانون‌گرایی ممکن می‌شود.

وی بیان کرد: قانون اساسی بر مبنای توسعه ششم که اکنون در آستانه ورود به برنامه توسعه هفتم هستیم، سند چشم انداز، نظام بودجه ریزی، بنا شده است و لذا قانون گرایی برای ما ایجاد رضایت می‌کند؛ قانون رابطه بین پارادایم، واعظان و مجریان را معلوم می‌کند و دیگر تداخل مغفول می شود و لذا اینجا است که مردم احساس رضایت می‌کنند.

فرماندار مرکز مازندران تاکید کرد: وقتی مأمن و پناهگاه قانون شود اینجا است که مردم احساس رضایت و آرامش می‌کنند؛ همان یک کلمه قانونی که می‌تواند آرامش، آسایش، زیست مسالمت آمیز، مدارا، آبادانی و توسعه را به ارمغان بیاورد.

نوبخت عنوان کرد: اما رفاه چگونه ایجاد می‌شود، وقتی معنا و رضایت فراهم شود، اینجا است که موضوع رفاه مطرح می‌شود؛ رفاه با حرکت توازن دارد؛ موضوع حرکت، مبدا و مقصد حرکت و فاعل حرکت همان نکاتی است که شما استاندار ولایی به عنوان مانیفست(اصول و عقاید و اهداف) و نقشه به ما توصیه کرده‌اید و قطعا تحقق این موارد نیازمند یک  مدیر جهادی است و به تعبیری دیگر نیازمند مدیر استشهادی است.

وی اعلام کرد: در گام دوم انقلاب و دهه پنجم، برای نیل به توسعه ما به مدیران استشهادی نیاز داریم و لذا انشاءالله ما تلاش کنیم این 9 کلیدواژه را بر اساس نقشه و روش مد نظر مقام عالی دولت در استان  مبتنی بر همدلی، همگرایی، هم افزایی، هم بختی، هم پذیری و هم شنوی به سمت شهری خلاق، شهری معنوی، شهری امیدآفرین پیش بریم.

فرماندار مرکز مازندران تصریح کرد: نکته مورد تاکید ریاست جمهور و استاندار مازندران، تاسیس امید است؛ ما متاسفانه در سال‌های گذشته شاهد بودیم که توهم امید ایجاد می‌شد؛ امروز بنا داریم با همت همه گروه‌ها، جریان‌ها و سلیقه ها، ایجاد امید کنیم و کرامت شهری را ایجاد کنیم.

نوبخت گفت: شعار ما برای ایجاد امید و کرامت شهری، مدیریت کارآمد، بخش خصوصی همراه و جامعه همگام است؛ 3 هزار و 250 متر مربع مساحت شهرستان ساری، 504 هزار و 297 نفر جمعیت می‌طلبد تا توزیع صحیح قدرت، ثروت، عدالت تحقق یابد؛ لذا مردم داری با دال مرکزی ولایتمداری، ما را به سمت دستور و استراتژی استاندار ولایی می‌برد که باید به سمت این مهم، حرکت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.