کد خبر : 22203
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
120 views

فرماندار مرکز مازندران اعلام کرد:

نیاز اعتبار ۳ هزار و ۵۰۰ میلیاردی برای ۱۳ پروژه

نیاز اعتبار ۳ هزار و ۵۰۰ میلیاردی برای ۱۳ پروژه
فرماندار ساری گفت: برای اتمام ۱۳ پروژه مهم مرکز استان، ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی نوبخت بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و آیت‌الله رئیسی و تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه اظهار کرد: هماهنگی خوبی برای اجرای پروژه‌های متعدد در دستور کار قرار دارد.

وی از تدوین سند پیشرفت هفتم توسعه مرکز استان با حضور نخبگان خبر داد و افزود: شروع برنامه از امسال بوده و آبان ۱۴۰۷ اتمام سند است و در دستور کار سنجش مرکز استان قرار دارد.

فرماندار ساری با اشاره تشکیل ستاد هفته دولت در مرکز استان، تصریح کرد: هزار برنامه فرهنگی در هفته دولت در ساری اجرا می‌شود.

نوبخت از افتتاح ۲۶۰ پروژه طی هفته دولت در مرکز استان خبر داد و ادامه داد: ۱۳۰ پروژه شهری و ۱۳۰ پروژه روستایی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ۶۸ پروژه با اعتبار ۱۰۱ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۴۰۰ نفر در حوزه اقتصادی افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: در بخش‌های ۶ گانه شهرستان ساری ۱۱۷ پروژه با اعتبار ۳۳۸ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

فرماندار ساری با اعلام اینکه برای اتمام ساماندهی فاضلاب شهرستان ساری ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، ادامه داد: در راستای تأمین آب شرب، مخزن آب شرب باغ‌کرمانی با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب آماده افتتاح است‌.

این مسئول با اشاره به اینکه دنبال ابرپروژه‌های ملی در مرکز استان هستیم تا به سرانجام برسد، گفت: مجموعه فرمانداری از وضعیت پروژه‌ زباله‌سوز ساری رضایت ندارد.

نوبخت بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی به این موضوع ورود کنند اگه شهرداری و شورا نمی‌توانند اجرا کنند به صورت کتبی اعلام کنند.

وی گفت: اصحاب‌ رسانه در این موضوع مطالبه‌گری کنند و از متولیان مربوطه بخواهند که قرار است این پروژه چه زمانی افتتاح شود.

فرماندار ساری پسماند و زباله، بافت فرسوده و طرح جامع ترافیک را از مشکلات مهم شهرستان ساری عنوان و ادامه داد: برای اتمام ۱۳ پروژه مهم مرکز استان، ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

نوبخت با اشاره به اینکه قطعه دوم محور ساری تاکام آماده‌ شده است، گفت: در حال حاضر بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی ماهفروجک ۷۵ درصد پیشرفت دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.