کد خبر : 3960
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
178 views

وقوع یک تصادف با دو كشته و 3 مجروح در شرق مازندران/علت در دست بررسی است

وقوع یک تصادف با دو كشته و 3 مجروح در شرق مازندران/علت در دست بررسی است

جانشین انتظامی استان مازندران از برخورد يك دستگاه کامیونت با نیسان با 2 کشته و 3 مجروح در شهرستان گلوگاه خبر داد.   به گزارش تیتر شمال؛ سید موسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از برخورد يك دستگاه کامیونت با نیسان با 2 کشته و 3 مجروح در شهرستان گلوگاه خبر داد. وی افزود: با

جانشین انتظامی استان مازندران از برخورد يك دستگاه کامیونت با نیسان با 2 کشته و 3 مجروح در شهرستان گلوگاه خبر داد.

 


به گزارش تیتر شمال؛ سید موسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از برخورد يك دستگاه کامیونت با نیسان با 2 کشته و 3 مجروح در شهرستان گلوگاه خبر داد.

وی افزود: با اعلام مرکز فوريت‌های پليسی 110 مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو در عبور خورشیدکلا شهرستان گلوگاه، بلافاصله نيروهای امدادی و کارشناسان پليس به محل حادثه اعزام شدند.

جانشین انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: در بررسی های اوليه مشخص شد يک دستگاه کامیونت ایسوز با خودروی نیسان برخورد که هر دو راننده به علت بالا بودن شدت جراحات وارده قبل از رسيدن عوامل اورژانس فوت و سرنشينان آن نيز مجروح شدند.

حسینی با بیان اینکه مجروحان به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، اعلام کرد: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس در دست بررسی است.

وی در پايان از رانندگان درخواست کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا ديگر شاهد چنين حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.