کد خبر : 21004
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
104 views

فرمانده انتظامی نکا خبر داد:

پايان کلاهبرداری ۴۵۰ ميلياردی در نکا

پايان کلاهبرداری ۴۵۰ ميلياردی در نکا
فرمانده انتظامی نکا از دستگیری سه عامل کلاهبرداری ۴۵۰ میلیارد ریالی به بهانه سرمایه‌گذاری مالی در قالب موسسه اعتباری از شهروندان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ قاسم عزیزی اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه سه کلاهبردار در قالب سرمایه‌گذاری مالی(سبدگردانی و پرداخت سودی مازاد بر نرخ بانک) اقدام به کلاهبرداری و سپس متواری شده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی و پالایش سرنخ‌ها، پی بردند که متهمان به بهانه سرمایه‌گذاری مالی در یک موسسه مالی و اعتباری در شهرستان نکا اقدام به کلاهبرداری از ۸۰۰ شهروندان کرده‌اند.

فرمانده انتظامی نکا تصریح کرد: متهمان با تلاش ماموران شهرستان نکا ،شناسایی و دستگیر بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

عزیزی ارزش کلاهبرداری کشف شده را حدود ۴۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و از شهروندان درخواست کرد در زمان سرمایه‌گذاری در هر یک از موسسات مالی و اعتباری با تحقیقات کامل وارد عرصه کارزار شده و ضمن سرمایه‌گذاری در مراکز اعتباری معتبر و ترجیحا دولتی، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.