کد خبر : 21249
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
143 views

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران خبر داد:

پایداری آب آشامیدنی ۱۵۰۰ خانوار با احداث مجتمع روستایی انگتارود نور

پایداری آب آشامیدنی ۱۵۰۰ خانوار با احداث مجتمع روستایی انگتارود نور
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: اتمام این طرح آب‌رسانی مجتمع روستایی انگتارود شهرستان نور، یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار تحت‌پوشش مجتمع انگتارود به پایداری می‌رسند.


به گزارش تیتر شمال؛ بهزاد برارزاده در بازدید از آغاز عملیات اجرایی این طرح با اشاره به آغاز عملیات طرح آبرسانی به مجتمع روستایی انگتارود در شهرستان نور گفت: در این طرح، ۴هزار و ۲۰۰ متر لوله‌گذاری خط انتقال احداث می‌شود.

وی افزود: در طرح آب‌رسانی به مجتمع انگتارود عملیاتی شامل ۲هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال ۱۲۵ میلی‌متری، ۵۰۰ متر خط انتقال ۹۰ میلی‌متری، اصلاح یک‌هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال ۱۱۰ میلی‌متری و نیز یک‌هزار متر مکعب گابیون‌بندی انجام می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه درحال حاضر ۴۰۰متر خط انتقال آب اجرا شد و مابقی کارها در حال انجام است، افزود: با اتمام این طرح آب شرب یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش مجتمع انگتارود به پایداری می‌رسند.

برارزاده، اعتبار پیش‌بینی شده برای این طرح را ۷۹ میلیارد ریال دانست و گفت: هفت روستا تحت پوشش مجتمع آب‌رسانی روستایی انگتارود است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود استفاده غیرمجاز از آب شرب را با توجه به هزینه‌های زیاد تهیه و تولید آب، تضییع حقوق مردم و حق‌الناس دانست و افزود: از مردم فهیم استان و مشترکین شرکت تقاضا می‌شود به منظور ارائه خدمات بهینه و جلوگیری از اختلال در آب‌رسانی، هرگونه انشعاب غیر مجاز آب را به شماره ۱۲۲ سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب مازندران اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و جلوی این اقدام ناپسند گرفته شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.