کد خبر : 15639
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
173 views

سرپرست بیمه سلامت مازندران اعلام کرد:

پرداخت به‌روز مطالبات مؤسسات درمانی طرف قرارداد

پرداخت به‌روز مطالبات مؤسسات درمانی طرف قرارداد
سرپرست بیمه سلامت مازندران از پرداخت به‌روز مطالبات مؤسسات درمانی طرف قرارداد خبر داد و گفت: نسخه‌نویسی الکترونیک به بهترین نحو در حال اجراست.


به گزارش تیتر شمال؛ حسین جلاهی در دیدار با مهدی داودی، فرماندار شهرستان گلوگاه با ارائه گزارشی از وضعیت خدمات بیمه سلامت و اقدامات انجام شده در این شهرستان بیان داشت: بیش از ۱۷ هزار نفر از جمعیت شهرستان گلوگاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۷۷ درصد از این جمعیت را بیمه‌شدگان روستایی تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه با اعلام پرداخت به‌روز مطالبات مؤسسات درمانی طرف قرارداد افزود: سازمان بیمه سلامت برنامه‌های بسیار مهمی را در عرصه سلامت کشور در دست اجرا و اقدام دارد که از این برنامه‌ها می‌توان به نسخه‌نویسی الکترونیک اشاره کرد که در راستای پیاده‌سازی دولت الکترونیک به بهترین نحو در این سازمان در حال اجرا است.

سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت مازندران تشکیل صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج در دولت سیزدهم را به‌عنوان یکی از بهترین اقدامات دولت برشمرد.

جلاهی در ادامه بیان داشت: در بحث جوانی جمعیت و حمایت‌های بیمه سلامت از زوجین نابارور که در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام می‌گیرد نیز کارهای بسیار مهمی به انجام رسیده است که براین‌اساس فرد می‌تواند تا سه بار در سال انواع خدمات درمانی نازایی را دریافت نماید.

وی با بیان اقدامات حمایتی بیمه سلامت در بخش دارویار افزود: در راستای پوشش بیمه‌ای آحاد جامعه نیز پنج دهک نخست به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و اینکه هیچ ایرانی بدون بیمه وجود ندارد و تمامی این‌ها بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در عرصه سلامت مردم است.

لازم به ذکر است، داودی فرماندار گلوگاه نیز ضمن تقدیر از اقدامات حمایتی بیمه سلامت از آحاد جامعه علی‌الخصوص اقشار آسیب‌پذیر، خواستار اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر خدمات بیمه سلامت به مردم شد.

طی مراسمی در بیمه سلامت شهرستان گلوگاه که با حضور سرپرست اداره کل بیمه سلامت مازندران، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، رؤسای ادارات بیمه سلامت شهرستان‌های بهشهر، میاندورود و نکا، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولین مؤسسات درمانی این شهرستان برگزار شد، از زحمات محمدرضا عادل مشهدسری تقدیر و سید ضیاءالدین دژکام به‌عنوان سرپرست جدید بیمه سلامت شهرستان گلوگاه منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.