کد خبر : 15094
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
167 views

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران اعلام کرد:

پرداخت حدود ۶۷ میلیارد تومان از مطالبات خرید برنج پرمحصول

پرداخت حدود ۶۷ میلیارد تومان از مطالبات خرید برنج پرمحصول
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: تاکنون ۶۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شد.


به گزارش تیتر شمال؛ عباسعلی وفائی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تاکنون ۳ هزار و ۴۱ تن برنج ندا و شیرودی تولید سال ۱۴۰۱ پس از ارزیابی توسط کارشناسان خبره محلی و کارشناسان مرکز تحقیقات برنج خریداری شد.

وفائی‌نژاد تصریح کرد: با اجرای طرح خرید برنج پرمحصول سال گذشته در استان مازندران، تاکنون قرارداد تحویل بیش از ۱۶ هزار تن برنج ندا، شیرودی و فجر در بسته‌بندی‌های ۱۰ کیلویی با ۲۸ مرکز شامل شالیکوبی‌ها و تعاونی روستایی استان منعقد شد.

وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون ۶۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شد.

وفائی‌نژاد با اشاره به استقبال برنج‌کاران مازندران از اجرای این طرح در استان و راه‌اندازی دومین مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان در شهرستان بابل اعلام کرد: طرح خرید برنج سال گذشته تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در خصوص خرید برنج تولید شده در سال ۱۴۰۲ نیز اظهار کرد: در صورت ابلاغ دستورالعمل جدید برای خرید برنج تولیدی سال‌جاری، این اداره کل آمادگی لازم برای اجرای آن و راه‌اندازی مراکز خرید در دیگر شهرستان‌ها را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.