کد خبر : 22355
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۵۴
119 views

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران خبر داد:

پرداخت یک‌هزار و ۵۰۰ میلیاردی مطالبات گندم‌کاران

پرداخت یک‌هزار و ۵۰۰ میلیاردی مطالبات گندم‌کاران
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: تاکنون بیش از هزار و ۵۱۶ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد.


به گزارش تیتر شمال؛  عباسعلی وفایی‌نژاد اظهار کرد: با تدابیر ویژه دولت و پیگیری‌های مجدانه وزارت جهاد کشاورزی، مطالبات باقیمانده کشاورزان گندمکار از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شد و بدین ترتیب با واریزی روز گذشته، ۸۲ درصد از مطالبات گندمکاران استان تاکنون پرداخت شد.

وی تصریح کرد: مطالبات کشاورزانی که تا ۱۴ تیر گندم‌های خود را تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله استان دادند به طور کامل تسویه شد و گندم‌کارانی که محصولات خود را تا هشت مرداد تحویل دادند نیز تاکنون ۲۶ درصد از وجه گندم را دریافت کردند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران افزود: کشاورزان استان از ابتدای خرداد بیش از ۱۰۵ هزارتن گندم به ارزش حدود هزار و ۸۳۷ میلیارد تومان را تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله مازندران دادند و تاکنون بیش از هزار و ۵۱۶ میلیارد تومان از مطالبات آنها پرداخت شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص منابع لازم، باقیمانده مطالبات کشاورزان استان نیز به صورت متمرکز و کشوری پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به پایان برداشت گندم در مزارع استان خاطرنشان کرد: تمام مراکز غیردولتی خرید تضمینی گندم تعطیل شد و فقط مرکز سیلوی شهید میرزاپور نکا همچنان آماده دریافت گندم از کشاورزان استان است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.