کد خبر : 20259
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
112 views

استاندار مازندران:

پل «واسپول» چالوس تا ۲ ماه دیگر تکمیل شود

پل «واسپول» چالوس تا ۲ ماه دیگر تکمیل شود
استاندار مازندران در بازدید از پل واسپول بخش مرزن‌آباد که در سیل اخیر تخریب شده است، ضمن بیان اینکه این پل ارتباط چند روستای بالادست است،گفت: با توجه به مشاهدات میدانی زمانبندی این پروژه نباید بیشتر از دو ماه به طول بینجامد.


به گزارش تیتر شمال؛ یوسف نوری امروز در حاشیه بازدید از پل واسپول بخش مرزن‌آباد ضمن بیان اینکه این پل ارتباط چند روستای بالادست است، اظهار کرد: مشاغل روستاییان دامداری و کشاورزی است و بیشتر اهالی منطقه تولیدکننده هستند، که باید مسؤولان با سرعت این پل را به اتمام برسانند.

وی با بیان اینکه مقدمات فراهم است تا ظرف مدت کوتاهی به سرانجام برسد، گفت: مسؤولان با جدیت پیگیر به اتمام نرسیدن این پروژه توسط پیمانکار باشند.

استاندار مازندران در ادامه به فعالیت کارگاه صرفا در زمان بازدید اشاره کرد و افزود: این اقدام پذیرفته نیست و باید در سریعترین زمان انجام شود.

وی خطاب به فرماندار که این پروژه زمان‌بندی شود تا دوباره به فصل سرما نرسیم، بیان کرد: این پل موقت در بارندگی نسبتا شدید نیز تخریب و راه روستاها قطع می‌شود.

استاندار مازندران گفت: با توجه به مشاهدات میدانی زمانبندی این کار نباید بیشتر از دو ماه به طول بینجامد.

نوری ضمن بیان اینکه مردم منطقه بسیار متدین هستند و نارسایی‌های زیادی در زمینه راه وجود دارد، گفت: آسفالت، خط‌کشی، عرض جاده ها معایبی هستند که در دستور کار قرار دارند.

استاندار مازندران به اعتبار داده شده در سفر اول و دوم شهید جمهور اشاره کرد و افزود: بخشی نیز باید از منابع داخل تامین شود.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.