کد خبر : 21500
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
129 views

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران اعلام کرد:

پهلوگیری اولین کشتی حامل کالاهای اساسی استراتژیک در بندر امیرآباد

پهلوگیری اولین کشتی حامل کالاهای اساسی استراتژیک در بندر امیرآباد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: اولین کشتی حامل کالاهای اساسی استراتژیک خریداری شده توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران در بندر امیرآباد پهلو گرفت و فرآیند تخلیه آن آغاز شد. 


به گزارش تیتر شمال؛ عباسعلی وفایی‌نژاد در حاشیه بازدید از بندر امیرآباد اظهار کرد: در راستای تامین ذخایر استراتژیک و مواد اولیه مورد نیاز مراکز تولیدی، اولین کشتی حامل کالاهای اساسی استراتژیک خریداری شده توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران در بندر امیرآباد پهلو گرفت و فرآیند تخلیه آن آغاز شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای استفاده از ظرفیت بنادر شمالی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور تصریح کرد: پیگیری‌های خوبی از سوی مسئولان استان برای تحقق واردات و تامین مواد اولیه کیفی از طریق کشورهای همسایه دریای خزر با استفاده از ظرفیت بنادر استان صورت گرفت و امروز پس از یک سال وقفه اولین محموله کالاهای اساسی استراتژیک شرکت بازرگانی دولتی ایران در بندر امیرآباد استان مازندران تخلیه و به منظور ذخیره‌سازی و همچنین ارتقای کیفیت محصول نهایی به سمت مراکز نگهداری و کارخانجات تولیدی بارگیری شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در حاشیه این بازدید و دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد ضمن قدردانی از تسریع در روند ترخیص و تخلیه کشتی اظهار کرد: استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در استان موجب توسعه تجاری و رونق فعالیت های اقتصادی استان و مبادلات کالایی و تهاتر کالا با کشورهای همسایه دریای خزر می‌شود.

وفایی‌نژاد با اشاره به مدیریت تامین کالاهای استراتژیک مورد نیاز با استفاده از بنادر شمالی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بنادر مازندران می‌تواند زمینه تسریع در حمل و صرفه‌جویی در تامین کالاهای اساسی، کاهش هزینه‌های تمام شده برای بخش‌های تولیدی و ارتقای کیفیت محصولات تولید شده در داخل را در بر داشته باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.