کد خبر : 22182
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
111 views

پیام رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

پیام رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر و محمد حسین قبادی شهردار ساری در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت ، روز کارمند را تبریک گفتند .


به گزارش تیتر شمال؛ پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر و محمد حسین قبادی شهردار ساری در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت ، روز کارمند را تبریک گفتند .

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی
هفته دولت یادآور فداکاری یاران با وفا و صدیق انقلاب است ، شهیدان والامقامی همچون رجایی و باهنر که در سالهای آغازین استقرار جمهوری اسلامی برای تثبیت و تقویت این نظام مقدس جانفشانی کردند و شهدای بزرگواری چون رئیسی و امیر عبدالهی که در دهه پیشرفت انقلاب برای سربلندی ملت ایران از جان مایه گذاشتند. دولتمردان انقلابی و شرافتمندی که مصداق واقعی خدمتگزاری بی منت بودند چراکه تمام وجود و اندیشه خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی نمودند و به همین دلیل مردم قدرشناس ما همچنان یاد و خاطره این شهیدان سرافراز را زنده نگه داشته اند.

هفته دولت همچنین فرصت مغتنمی برای تبیین گفتمان انقلاب و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید پیمان با آرمان¬های شهدا و امام شهدا بویژه شهیدان «رجایی ، باهنر و رئیسی» می باشد تا ان شاءالله دولتمردان ما با تاسی از این شهیدان و با تکیه بر شاخص های دولت مطلوب و اتخاذ رویکرد انقلابی و جهادی ، افق¬های تازه ای از پیشرفت و تحول را هدف گذاری نمایند و زمینه¬های رشد و بالندگی و آبادانی ایران عزیز را فراهم سازند ضمن اینکه هفته دولت امسال با توجه به تقارنی که با آغاز بکار دولت چهاردهم دارد ، ویژگی علیحده ای پیدا کرده است .

چهارم شهریور نیز به عنوان روز کارمند فرصتی ارزشمند برای تقدیر و تشکر از کارکنان متعهدی است که با صداقت و امانتداری برای پیشبرد امور ، خدمت به مردم و سربلندی جامعه دینی تلاش می کنند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند و درود و صلوات به ارواح مطهر همه شهدای دولت ، برای دولت جدید آرزوی توفیق و سربلندی در خدمت به کشور و ملت شریف ایران را داریم و به عموم کارکنان پرتلاش از جمله کارمندان شاغل در سطح ادارات مرکز استان خصوصا کارکنان مجموعه مدیریت شهری ساری تبریک و خدا قوت میگوئیم . امید که اعضای محترم دولت چهاردهم با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با تلاشی مسئولانه بر نارسایی ها فائق آمده و با محقق ساختن شاخصه های دولت خدمتگزار ، حلاوت خدمت صادقانه و بی منت را به مردم با وفا و قدرشناس ایران بچشانند .

پرویز شعبانی محمد حسین قبادی
رئیس شورای اسلامی شهر ساری شهردار ساری

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.