کد خبر : 20044
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
142 views

مدیرکل غله مازندران خبر داد:

پیش‌بینی ۳۲ مرکز خرید تضمینی گندم در سراسر مازندران

پیش‌بینی ۳۲ مرکز خرید تضمینی گندم در سراسر مازندران
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: ۳۲ مرکز خرید تضمینی براساس شرایط و حجم تولید در استان مازندران پیش‌بینی شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ عباسعلی وفایی‌نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران باتوجه به آغاز برداشت گندم در شرق مازندران، اظهار کرد: ۳۲ مرکز خرید تضمینی براساس شرایط و حجم تولید در استان مازندران پیش‌بینی شده است.

وی افزود: امسال شرایط رطوبتی بالایی داریم که توصیه ما به کشاورزان این بوده طبق نظر کارشناسان جهاد کشاورزی و در شرایط رطوبت پایین اقدام به برداشت محصول خود کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران یادآور شد: خرید تضمینی برای گندم با ۱۲ تا ۱۲ درصد رطوبت خواهد بود که مغایر با این دستورالعمل نباید باشد.

وفایی‌نژاد با تاکید بر اینکه زمان برداشت گندم مهم است که ضرورت دارد در زمان رطوبتی مانند اوایل صبح پرهیز شود، خاطرنشان کرد: کشاورزان استان مازندران برای برداشت گندم عجله نکنند.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با وزارت جهاد کشاورزی در راستای حمایت از تولید محصولات کشاورزی صورت گرفت، ادامه داد: خرید گندم تنها از کشاورزانی صورت می‌گیرد که نام آنها در سامانه پهنه‌ندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.