کد خبر : 4098
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
115 views

چگنی:کار گازرسانی به روستاهای کشور تا 2 سال آینده به پایان می‌رسد/ رکورد گازرسانی از 3 روستا در دوران پهلوی به 35 هزار روستا در دوران پس از انقلاب

چگنی:کار گازرسانی به روستاهای کشور تا 2 سال آینده به پایان می‌رسد/ رکورد گازرسانی از 3 روستا در دوران پهلوی به 35 هزار روستا در دوران پس از انقلاب

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه با همه تلاش‌های دوران پهلوی تنها 9 شهر و 3 روستا را توانسته بودند از نعمت گاز بهره‌مند کنند؛ گفت: اکنون بیش از یک‌هزار و 260 شهر و 35 هزار روستای کشور از نعمت گاز برخوردارند و انشاءالله تا دو سال آینده کار گازرسانی به 6 هزار

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه با همه تلاش‌های دوران پهلوی تنها 9 شهر و 3 روستا را توانسته بودند از نعمت گاز بهره‌مند کنند؛ گفت: اکنون بیش از یک‌هزار و 260 شهر و 35 هزار روستای کشور از نعمت گاز برخوردارند و انشاءالله تا دو سال آینده کار گازرسانی به 6 هزار روستای باقیمانده نیز به اتمام خواهد رسید.


به گزارش تیتر شمال؛ مجید چگنی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در مراسم  آئین‌ کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به سه شهر پول، کجور و بلده و 185 روستای حومه شهرستان‌های نور و نوشهر اظهار کرد: من خطاب به تمامی خانوارهای روستاهای مازندران به ویژه روستاهای شهید پرور این منطقه که در زمره آخرین روستاهای برخوردار از گاز قرار دارند باید از طرف خودم و مسئولان بگویم که ما شرمنده هستیم.

وی افزود: شاید اصلا سفر من به این مراسم برای همین موضوع است که به شما روستائیان بگویم که ما شرمنده هستیم که خانواده معظم شهدا در این منطقه در این موقعیت و زمان، به آن‌ها گازرسانی می‌شود.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 98 درصد از شهرهای کشور از نعمت گاز برخوردارند و نزدیک به 90 درصد از روستاهای کشور نیز کار گازرسانی به آن‌ها به اتمام رسیده است.

چگنی تاکید کرد: ما نباید نعمت انقلاب را فراموش کنیم که اکنون اگر بخواهیم با دوران ستمشاهی مقایسه کنیم که با همه تلاش‌های انجام شده تنها 9 شهر و 3 روستا را توانسته بودند از نعمت گاز بهره‌مند کنند و مجموعا دو هزار کیلومتر شبکه گازرسانی داشتند.

وی تصریح کرد: طی دوران پس از انقلاب  و به برکت خون شهدا، اکنون ما بیش از یک‌هزار و 260 شهر کشور و بیش از 35 هزار روستای کشور از نعمت گاز برخوردارند و انشاءالله تا دو سال آینده کار گازرسانی به 6 هزار روستای باقیمانده نیز به اتمام خواهد رسید.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، اعلام کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی همین کار گازرسانی به تمام نقاط شهری و روستایی کشور است و باید به روح امام راحل و شهدای انقلاب درود بفرستیم.

چگنی عنوان کرد: واقعا رویکرد دولت سیزدهم و کادر مسئولان این دولت، بر خلاف گذشته یک رویکرد جهادی است و طی چند ماه گذشته قطعا این احساس در کشور ایجاد شده است که در تمام زمینه‌ها یک تحول در حال وقوع است که یکی از این نمونه‌ها بحث واکسن و فروش نفت ما بود که به نسبت گذشته با رشد بسیار خوبی مواجه شده است.

وی متذکر شد: میزان تولید گاز ما، میزان تبادلات فعلی و قراردادهای ما در منطقه، بسیار متفاوت از گذشته است و این نشاندهنده آن است که هر کجا نیروی انقلابی و جهادی پای کار بیاید، قطعا اتفاقات بهتری رخ خواهد داد.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، گفت:  خدمت شما قول خواهیم داد و قطعا پیگیری خواهیم کرد تا کار گازرسانی به روستاهای باقیمانده علیرغم برنامه زمان‌بندی ارائه شده 3 ساله شرکت گاز مازندران، هر چه سریع‌تر به اتمام برسد و ما فعلا این زمان را قبول نمی‌کنیم.

چگنی یادآور شد: همکاران ما با تلاش شبانه‌روزی و پای کار آوردن همه امکانات، هر چه زودتر روستاهای باقبمانده استان مازندران را از نعمت گاز برخوردار کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.